בחמאס מבהירים: לישראל אין כל אינדיקציה לגורל הנעדרים

בחמאס מנהלים לוחמה פסיכולוגית מול ישראל ומבקשים להציג מצג שווא כאילו החייל אורון שאול עודנו בין החיים, "להיכן הלך שאול אורון אם לא נמצאו שרידיו - האוייב נאלץ לשקר למשפחת החייל ואמר לה שהוא בין המתים", כך מגלה בכיר בחמאס בראיון לאל ג'אזירה

לישראל אין כל מידע על מצב הנעדרים בעזה, כך טוען בכיר חמאס אבו אל-עטאר, מפקד בגדודי אל-קסאם.

ישראל מנסה כל העת להשיג מידע אודות גורלם של נעדרי "צוק איתן" כמו גם מידע על גורלם של 2 האזרחים שחצו את הגבול ונחטפו ע"י חמאס ומצבם אינו ידוע.

אל עטאר שהתראיין בנושא לרשת אל ג'אזירה תמה על כך שבישראל מיהרו לקבוע כי אורון שאול אינו בין החיים והגיב בפליאה "להיכן הלך שאול אורון אם לא נמצאו שרידיו, דמו, כלי הנשק שלו או כל זכר ממנו? האם למטען שפוצץ את הנגמ"ש היה כוח הרס כה גדול שגרם לחייל להתאדות עד כדי שלא נותר ממנו זכר? אם כך הדבר מדוע הוא היחיד שהתאדה מבין חבריו?".

בכיר חמאס המשיך בדבריו והתייחס גם להיעלמותו של סגן הדר גולדין שגופתו נחטפה ע"י חמאס באמצעות מנהרת תקיפה וגילה כי "השימוש בנוהל חניבל בנוגע לקצין הדר גולדין, סיבך את המצב בנוגע לגורלו ושרידיו אבדו לחלוטין. האויב התקשה לדעת אם הוא בין החיים או בין המתים. לכן, הוא מצא עצמו נאלץ לשקר למשפחת החייל ואמר לה שהוא בין המתים".

יצויין כי בישראל הוכרזו שאול וגולדין כמי שאינם עוד בין החיים, כך קבעה הרבות הצבאית הראשית וכך קבעו הגורמים המוסמכים מקרב כוחות הביטחון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו