טרגדיה: בחור ישיבה טבע למוות בחוף שרתון בתל אביב

מתרחצים שהבחינו הבוקר בגופה שצפה מעל המים סמוך לחוף שרתון הזעיקו את כוחות ההצלה שמשו אותו מהמים ופינו אותו לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה • בתוך זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו • הלוויתו: עוד לפני כניסת השבת

טרגדיה מחרידה הבוקר בחוף הים: בחור ישיבה טבע למוות שעה ששחה בחוף שרתון בתל אביב. מתרחצים ששהו בחוף סמוך הבחינו בגופה שצפה מעל פני המים והזעיקו את כוחות ההצלה.

הכוחות משו את הבחור מהמים ופתחו בפעולות החייאה נמרצות. בהמשך הם פינו אותו לבית החולים אולם שם – לדאבון לב – נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

"בשעה 07:54 בבוקר נמסר למד"א מרחב דן על גבר כבן-30 שנמשה מהים סמוך לחוף הילטון בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום וביצעו בו החייאה ממושכת ופינו אותו לבי"ח איכילוב במצב אנוש תוך פעולות החייאה. מאוחר יותר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו", נמסר ממד"א.

הלוויתו של הבחור, תושב בני ברק כבן 21, תתקיים היום עוד לפני כניסת השבת – זאת לאחר שאנשי זק"א הצליחו למנוע את נתיחת הגופה.

נזכיר כי מדובר בטרגדיה שניה בבין הזמנים הנוכחי, כשרק לפני 4 ימים נפטר בחור ישיבה, תושב פתח תקוה כבן 17, שהתמוטט במהלך רכיבה על אופניים.

אסון בפ"ת: בחור ישיבה רכב על אופניים, התמוטט – ונפטר

וְקוֹיֵ ה׳ יַחֲלִיפוּ כֹחַ • הנחיות המשטרה לבין הזמנים

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בחור מישיבת זכרון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו