משעשע: כשנתניהו לגלג על החובבנות של חוקרי המשטרה

מה הקשר בין שרה נתניהו, קליפות בננה, משה נוסבאום ו"חשדות חמורים"? • ראש הממשלה מציג: כך הובילה אות אחת שהוחלפה בטעות לחקירה ולפרסומים דרמטיים בתקשורת

הבדיחה על חשבוננו: ספיחי המפגשים בין ראש הממשלה לעיתונאים ממשיכים לצוץ, כשאנקדוטה אחת – משעשעת במיוחד – מתפרסמת ע"י העיתונאי בן כספית ב'מעריב'.

במהלך הפגישה של העיתונאים החרדים עם נתניהו, כך בן כספית, הוא התייחס לחקירות השונות בענין המתנות אותן קיבלה רעייתו – לכאורה – שלא כדין. "זה עם השיער, נו, איך קוראים לו? נוסבאום…משה נוסבאום (כתב הפלילים של ערוץ 2. ז.ב.). הוא מדווח בקול דרמטי על חשדות חמורים! כן, חשדות חמורים מאין כמותם!! ואני נזכר בציפור בננה", אמר נתניהו לבני שיחו והסביר מיד במה דברים אמורים.

"זה מסבב החקירות הקודם שעבר עלי ועל רעייתי. חוקרים מצאו אצלנו פתק ועליו כתוב שצריך להודות לסינים על ה'ציפור בננה'. הם רצו למצוא את הציפור בננה. מי יודע, אולי זו מתנה יקרה שלא החזרנו", המשיך נתניהו.

וכאן נחשפה החובבנות הגדולה של החוקרים: "כשראיתי את הפתק, הבנתי מיד. אני מכיר את כתב היד של רעייתי שרה, היא כתבה 'ציפוי בננה'. ציפוי, לא ציפור. אכלנו שם משהו טעים שהיה מצופה בטעם בננה, וכשהסינים ראו שאנחנו מתלהבים, הם פשוט נתנו לנו שקית של ציפוי בננה".

"חשדות חמורים", הפטיר נתניהו בבוז.

נתניהו ממליץ לחרדים "להתגמש" מול הרפורמים ולא לריב עם לפיד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו