6 שנים אחרי האסון: הניצול היחיד יוצא להגנת הנהג

לפני 6 שנים נהרגו שבעה בני משפחות ברנשטיין-גוטשטיין כתוצאה מתאונה עם רכבת סמוך לקרית גת • היום צפוי ביהמ"ש לגזור את עונשו של הנהג • הניצול היחיד בתאונה מבקש מהשופטים לחוס על הנהג: "הכל משמים"

לפני שש שנים התרחשה סמוך לקרית גת תאונה מחרידה שזעזעה מדינה שלמה. רכב הסעות התנגש ברכבת שנסעה במקום וכתוצאה מכך נהרגו שבעה בני משפחות ברנשטיין-גוטשטיין.

היום, שש שנים אחרי, צפוי ביהמ"ש לגזור את עונשו של הנהג שהוביל את בני המשפחה. בתחילה הוא הואשם בגרימת מוות ברשלנות, אך מאוחר יותר הוכח כי הגורם העיקרי לתאונה היו מחדלים של רכבת ישראל. הצדדים הגיעו להסדר טיעון וכעת עומדים נגדו אישומים מינוריים שהעונש עליהם נע בין חודשי מאסר ספורים לעבודות שירות.

דוצי גוטשטיין, שאיבד אשה וילד באסון (ומאז הספיק להתחתן ולהקים בית חדש) אומר בשיחה לאתר 'וואלה' כי הוא מקווה שהנהג לא ייענש בכלל. "אין מה לתבוע אותו או להעניש אותו. אם ההחלטה הייתה נתונה בידי, הייתי נמנע גם מעונש מאסר וגם מעבודות שירות. אני התמודדתי לא מעט עם מה שקרה, אבל הוא גם עבר טראומה שאף אחד לא רוצה לעבור אותה. הוא מסכן".

גוטשטיין מוסיף: "אני יהודי ומאמין שהכול משמיים. מה שהיה צריך לקרות קרה. צריך להרבות באהבה כלפי אדם לאדם ולא חלילה ההפך". לדבריו, "כתב האישום המתוקן שהוגש נגדו מוכיח שאסור מיד להאשים או להוכיח אדם. צריך לחכות, לראות, לשאול או לבדוק. הנה, פה למשל הוכיחו שהיו גם מחדלים של הגורמים הרשמיים והרלוונטיים במדינה וזאת אף שבהתחלה הם הסירו מעצמם את האחריות. אני מקווה שבית המשפט יקל עליו כמה שיותר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תשתדלו למצוא תמונות אחרות

אשרי העם שככה לו, איזו אהבת ישראל!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו