זעם וחשש בשדרות: "לא מוכנים לחזור למציאות של טפטוף"

פגיעת הרקטה בשדרות: נזק קל נגרם לרכוש, 3 נפגעי חרדה טופלו במקום • ראש העיר: "צריך להוציא את המילה 'טפטופים' מהלקסיקון" • דיווח פלסטיני: צה"ל תוקף ברצועה, חמאס מפנה מפקדות

פגיעת הרקטה בשדרות: אחרי הדיווח הראשוני על אזעקה ונפילה בעיר התברר כי נזק קל נגרם לכביש בו התפוצצה הרקטה ולרכב שחנה בסמוך. בהמשך טופלו במקום 3 נפגעי חרדה.

אנשי מד"א שהגיעו לזירה סיפרו: "כשהגענו זיהינו את מקום הנפילה כשמסביב ניתן היה לראות שברי זכוכיות ופגיעה במכוניות חונות ובבתים סמוכים. במהלך הסריקות איתרנו נפגעי חרדה, לאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים ברזילי".

בינתיים בשדרות קוראים לממשלה לנקוט בפעולה "עוצמתית וחזקה" נגד חמאס. "לא נסכים למציאות של טפטופים", אמרו תושבים שהתגודדו בזירת הנפילה.

ראש העיר, אלון דוידי, הוסיף: "יש להבין שהמילה 'טפטופים' צריכה לצאת מהלקסיקון של כולנו. אנו סומכים על ראש הממשלה ושר הביטחון ומצפים כי יגיבו בצורה אשר תגרום לאחראיים לירי להבין שזו חייבת להיות הפעם האחרונה וכי לירי מסוג זה יש מחיר כבד".

לדבריו, "לא ניתן לאף אחד להרוס לתושבינו את שגרת חייהם. אם לנו לא יהיה שקט – גם להם לא יהיה שקט. אני מבקש מתושבי שדרות להמשיך ולשמור על ערנות ולהימצא בסמיכות למרחבים ממוגנים".

לאחר חודש וחצי של שקט: רקטה התפוצצה בעיר שדרת

בתוך כך, בעזה מדווחים על מספר תקיפות של חיל האוויר ברצועת עזה בתגובה לירי. ע"פ הדיווחים, חמאס פינה חלק מהמפקדות שלו מחשש לפגיעה. לדיווח אין אימות לפי שעה ממקורות ישראלים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו