ליברמן: "אם תופסק חפירת המנהרות – נשקם את הרצועה"

המקל והגזר: בראיון נדיר לתקשורת הפלסטינית הציג שר הביטחון את תפיסתו בסוגיית עזה, תקף את יו"ר הרשות, הביע תמיכה בפתרון שתי המדינות ושיגר מסר מאיים לחמאס

"ישראל אינה רוצה לכבוש את רצועת עזה ואינה חפצה במלחמה חדשה, אך אם חמאס יכפה אותה – זו תהיה האחרונה, אנונו פשוט נשמיד את חמאס לחלוטין": כך אומר שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בראיון נדיר ותקדימי לעיתון הפלסטיני הפופולארי 'אל קודס'.

בראיון שהתפרסם היום הוסיף ליברמן כי ישראל תשמח להסיר את המצור מעל רצועת עזה – לרבות שיקום הרצועה והקמת נמל ימי, שדה תעופה ועוד – כל זאת בתנאי שחמאס יחדל מחפירת המנהרות, שיגור הרקטות והברחת הנשק. לטענת ליברמן, "חמאס השקיע בשנים האחרונות לפחות חצי מיליארד דולר בתשתיות הצבאיות בעזה".

על אבו מאזן אמר ליברמן: "הוא לא מסוגל לקבל החלטות קשות והוא עומד בראש רשות מושחתת. הוא מבקר הרבה בפריז, ניו יורק ומוסקבה. מתי הוא ביקר בטול כרם ובשכם? אם יהיו בחירות הוא יובס".

בהתייחס לפתרון הסכסוך אמר ליברמן: "אני תומך בפתרון שתי המדינות, אך יש להסכים על חילופי שטחים ואוכלוסיות משום שישראל אינה זקוקה לאום אל-פאחם מחד, ויש לשמור על גושי ההתיישבות מאידך". לדברי ליברמן, "הבניה ביהודה ושומרון נעשית במסגרת גבולות ההתנחלויות הקיימות. הן לא הורחבו ולו באינץ' אחד".

ומה נדרש כדי לשקם את האמון מול הרשות? "שלש שנים ללא קורבן טרור ישראלי אחד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תגובה:בית כנסת זה במה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו