מחאה ב'המודיע': "אפילו באיראן לא מפריעים ליהודים בתפילתם"

ביטאון 'אגודת ישראל' מתייחס הבוקר לרדיפת הציבור החרדי בעיר ע"י ראש העירייה ואנשיו • "בשבת קודש נכנסה קבוצת גלויי ראש לבית הכנסת בשעת התפילה, דיברו בקול, הוציאו טלפונים וחיללו שבת לנגד עיניהם"

"ויחללוהו, ולא זרים! כאב לב ומחאה על ניסיון להפריע ליהודים בעת תפילתם": זו הכותרת שהופיעה הבוקר בעיתון 'המודיע' בהתייחס לרדיפה המחפירה כנגד הקהילה החרדית בעיר, רדיפה שהגיעה לשיא באקט מכוער ואלים של מספר פעילים אנטי-דתיים מיליטנטיים שהפריעו למתפללים בשעת התפילה בשבת.

בכתבה מפורט: "ביום שבת קודש נפל דבר בישראל. בערד עיר האבות נכנסה קבוצת גלויי ראש לבית הכנסת בשעת התפילה במטרה מוצהרת להפריע ליהודים בתפילתם. הם התריסו כנגד המתפללים נעמדו בקבוצות, דיברו בקול הוציאו טלפונים וחיללו שבת לנגד עיניהם…המעשה שעשו הוא צלם בהיכל. מה שלא עושים גויים בארצותיהם, מה שלא עושים גם לא במדינות אוייב כאיראן הם עשו כאן. באיראן לא מפריעים ליהודים בתפילתם".

ומי אשם במצב שנוצר? 'המודיע' מאשים: "היועצים המשפטיים של העירייה שהציגו את בית הכנסת כמקום שעשוי לגרום לסכנת חיים".

שר הבריאות, יעקב ליצמן, טוען שמדובר בתוצאות ההסתה של ראש העיר, ניסן בן-חמו, שהצהיר לא פעם על כך שאינו רוצה שחרדים יגיעו להתגורר בעיר. יצוין כי ליצמן לא בזבז זמן וכבר אתמול נפגש עם השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ודרש ממנו לטפל באופן חמור בגילויי האלימות נגד הציבור החרדי בעיר.

עיר למכירה? הסיפור מאחורי השלטים שנתלו על הבתים בערד

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הכל מגיע לך. לא הכל מובן מאיליו. קצת להשקיע זמן, ראש וכסף על איך 'לקנות' את ליבם. והעניינים יוכלו לזרום בס"ד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו