ימים לפני הירי: צ'רלי אזריה התריע על מצבו הנפשי של אלאור • האזינו

הכתובת היתה על הקיר? הערב נחשפות הקלטות משיחות של אביו של החייל היורה עם מפקדו - ימים אחדים לפני הרצח • בהקלטות נשמע האב, צ'ארלי אזריה, מודאג מאוד ממצבו של הבן ומתריע: "אם יקרה משהו שלא יגידו שלא עדכנתי"

"אני חושב שכדאי שתשמע את אלאור, כי הילד מיואש. אני לא יודע מה קורה": אלו המילים שאמר אביו של החייל היורה, אלאור אזריה, למפקדו ימים אחדים לפני הירי במחבל שטלטל את המדינה. בהקלטות שנחשפו הערב בערוץ הראשון, נשמע האב, צ'ארלי אזריה, משוחח בטלפון עם המג"ד של אזריה כשהוא מודאג במיוחד.

האב שב ומביע את דאגתו מפני המצב של בנו ומבקש מהמפקד לטפל בענין. המפקד בתגובה מוסר לו ש"הענין בטיפול ואם תתקשר כל דקה – לא זה מה שיפתור את הבעיה".

אזריה שב ומתריע: הייתי מעדיף שמישהו למעלה ידע שקורה משהו, כי אם יקרה משהו שלא יגידו למה לא פנית". האזינו לדברים

נזכיר כי משפטו של אזריה מתקרב לשלביו הסופיים, מה שמביא הן את התביעה והן את ההגנה להערך לרגע האמת. הן התביעה והן ההגנה הגישו כבר את סיכומיהם לבין הדין וכבר בתקופה הקרובה תשמיע ראש ההרכב, אל"מ מאיה הלר את פסק הדין, ולאחר מספר שבועות ינתן גזר הדין (העונש).

ההערכה היא כי יהיו התוצאות אשר יהיו – הצד המפסיד יערער על פסק הדין בערכאות הרלוונטיות.

רגע קשה נרשם באולם הדיונים בשלב הצגת הסיכומים, כאשר אמו של אזריה התמוטטה ופונתה לבית החולים. נציין כי אביו עבר במהלך תקופת המשפט אירוע מוחי וברור לכל הנוגעים בדבר שמדובר בתוצאה של ההליך המייסר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ואחר כך רוצים שחיילים יגנו על היהודים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו