נתניהו נענה לפניית הראשל"צ: "לבדוק העברת פצועים מחלאב לישראל"

במפגש עם התקשורת הזרה גילה נתניהו כי החליט להיענות לפניית הראשל"צ הרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף שבמכתב שהפנה אליו, ציין, כי על ישראל חובה בעת הזאת להסביר פניה, לאור המאורעות הקשים בעיר חלאב שבסוריה

IMG-20161220-WA0058ראש הממשלה נענה לבקשתו של הראשל"צ הרב הראשי לישראל הגאון הרב יצחק יוסף שליט״א, שפנה אליו אמש במכתב מרגש בו ביקש ממנו לפעול למען אלפי פליטי העיר חלאב שבסוריה.

"בעבר יכולנו רק לזעוק ללא אפשרות סיוע משיקולים מדיניים וביטחוניים, כיום שמדובר רק בעזרה הומניטרית יש באפשרותנו לסייע", במכתב חזר הראשל"צ על דבריו, שכיהודים שסבלו משתיקת העולם אל לנו לשתוק אל מול המתרחש".

היום, במסגרת מפגש סיכום שנה עם התקשורת הזרה הודיע ראש הממשלה כי הנחה את הגורמים במשרד החוץ לפעול בענין.

"ביקשתי ממשרד החוץ לברר דרכים להביא הנה פצועים, אזרחים מחאלב, לטפל בהם בבתי חולים ישראליים. אנחנו כבר טיפלנו באלפי פצועים מהטרגדיה הסורית בישראל, אבל עכשיו אני מבקש למצוא דרכים להביא לטיפול בבתי חולים בישראל נשים, ילדים, גם גברים אם הם לא לוחמים, מחאלב, והדבר הזה נמצא כרגע בבדיקה".

להלן המכתב שנשלח ע"י הראשל"צ לראש הממשלה;

IMG-20161220-WA0058

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בְּקָרוֹב נַהֵל נִטְעֵי כַנָּה פְּדוּיִם לְצִיּוֹן בְּרִנָּה. הבאלאגן הצפוי בין הרוסים לטורקים לאור הרצחו של השגריר הרוסי בטורקיה ע"י שוטר טורקי -ימות המשיח ממש! כמצוטט בשם הגאון החסיד מוילנא זצוק"ל: "וכאשר תשמעו שהרוסים הגיעו לעיר קונסטנטינופול (איסטנבול) אז כבר תלבשו מהר בגדי שבת כיוון שבכל רגע עומד המשיח לבוא". אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח, ואף על פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא.בְּקָרוֹב נַהֵל נִטְעֵי כַנָּה פְּדוּיִם לְצִיּוֹן בְּרִנָּה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו