"אחרי ההישגים בחאלב – חיזבאללה יוכל לעשות זאת גם בתל אביב"

מפקדי משמרות המהפכה מרוצים מההישגים שקצרו שלוחיהם הלבנוניים בקרב על חאלב ומשגרים מסר מאיים לישראל • וגם: צפו בתיעוד שכובש את הרשת - חיילים בצבא איראן לא מצליחים להשלים אימון בסיסי

שביעות רצון בקרב סייעניו הגדולים של אסד במזרח התיכון – משמרות המהפכה האיראנים ושלוחיהם מחיזבאללה – בעקבות ההישגים שרשמו בקרב הקשה על חאלב. "אחרי הניצחון שרשם חיזבאללה בחלב – הוא לא יתקשה לעשות זאת בתוך ערי ישראל", התרברב הערב סגן מפקד משמרות המהפכה.

לדבריו, "חיזבאללה הפך היום לכוח אזורי רב השפעה המעורב בהתפתחויות שבהן יש לארה"ב, לסעודיה ולישות הציונית חלק….בצד השני של המתרס עומדים תומכי סוריה וחזית ההתנגדות".

הוא הוסיף ואמר: "אחרי שחיזבאללה רשם הצלחות בקרבות הקשים, מבחינה טקטית, ברחובות ובשכונות שעליהם השתלטו מחבלים מהאיסלאם הקיצוני בחלב, אין ספק שהוא מוכן באופן הרבה יותר טוב לניהול קרבות בתוך תל אביב, עכו, נהריה וערים נוספות".

בתוך כך, היום מתפרסם ברשת תיעוד מאימון של צבא איראן, בו נראים חיילים שמתקשים בביצוע תרגילים ברמת קושי נמוכה במיוחד. התיעוד הפך לויראלי ברשתות הערביות כשמתנגדי איראן עושים בו שימוש כדי ללעוג למשטר. צפו

//www.jdn.co.il/breakingnews/779080

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חשבתי פרסים רק קמסנים, עכשיו אני רואה גם שכל שלהם קסר קסר… 🙂

נהבאך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו