הנגבי נגד בנט: "יוזמת הסיפוח – איבוד שליטה ורסן"

משבר קואליציוני בפתח? לאחר שאמש הצהיר יו"ר 'הבית היהודי' כי "עד סוף ינואר נביא הצעת חוק לסיפוח מעלה אדומים", מגיב היום השר צח הנגבי לדברים ותוקף את בנט ואת היוזמה במילים קשות

המשבר הקואליציוני הבא? מורת רוח בסביבתו של ראש הממשלה בעקבות כוונתו של שר החינוך ויו"ר 'הבית היהודי' להביא כבר בחודש הבא הצעת חוק לסיפוח מעלה אדומים. מקורבו של נתניהו, השר צחי הנגבי, מצהיר הבוקר: "אנחנו שומרים על העקרונות של המחויבות שלנו לביטחון ישראל, אבל אנחנו לא מתפרעים לא מאבדים שליטה לא מאבדים רסן".

בראיון לגל"צ ביקש הנגבי לגמד את משקלה של מפלגת 'הבית היהודי' ועקץ: "אני לא יודע איזה משקל מוגזם ואפילו מופרך מייחסים כל הזמן לבית היהודי, עם כל הכבוד הליכוד קיבלו 30 מנדטים".

כזכור, אמש הודיע השר בנט לתומכיו כי "עד סוף ינואר אנו, יחד עם כל סיעות הקואליציה, נביא לממשלה הצעת חוק להחלת החוק הישראלי במעלה אדומים. אני מצפה מכל חברי הממשלה לתמוך".

שרת המשפטים, אילת שקד, השמיעה דברים דומים ואמרה: "אני חושבת שמדינת ישראל יכולה להכיל 90 אלף ערבים. לא צריך לספח את כל יהודה ושומרון…אנחנו רוצים לספח את מעלה אדומים, ולעתיד הרחוק אני בעד לספח את כל שטחי סי".

דרעי לא שולל סיפוח שטחים "בתיאום עם דונלד טראמפ"

בנט מאתגר את נתניהו: "נגיש חוק לסיפוח מעלה אדומים"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו