סערת אל-חיראן: "בראש דאע"ש עומד ראש הממשלה נתניהו בעצמו"

במגזר הערבי מציינים החל מהיום, 3 ימי אבל במחאה על הריגתו של המחבל שדרס למוות את השוטר ארז לוי • "הנהג היה מאלו שחתמו מיוזמתם על פינוי שקט ולא אלים - לא היה לו שום מניע לבוא ולהתנגד על משהו שהוא כבר חתם עליו"

יו"ר ועדת המערב של ערביי ישראל, ח"כ לשעבר מוחמד בראכה התייחס הבוקר לדברי ראש הממשלה והמפכ"ל שהאשימו, כי המחבל ששעט ברכבו לעבר השוטרים בזמן שאיבטחו את פינוי היישוב הבדואי אום אל-חיראן ונורה למוות, תמך בדאע"ש והאשים, כי רה"מ צדק כשאמר שדאע"ש פועל בישראל – משום שבראש הארגון, עומד הוא בעצמו.

בראיון לגל"צ אמר, כי "יש דאע"ש במדינת ישראל, בראש דאע"ש שהורס והורג נמצא בנימין נתניהו". ברכה הוסיף כי הוא דוחה מכל וכל את הטענות כי הדורס למוות של השוטר ארז לוי היה מחבל. "הוא אזרח למופת, עבד כמורה, הוא שימש כמחנך וכי הוא בסה"כ נהג על רכבו ונורה על ידי השוטרים, מה שגרם להתדרדרות הרכב ולהמשך התדרדרותו לכיוון כוחות הביטחון".

הוא גילה כי הנהג נמנה על אחד האנשים שחתמו מיוזמתם על פינוי שקט ולא אלים, "לא היה לו שום מניע לבוא ולהתנגד על דבר שהוא כבר חתם עליו. הוא לא אדם פזיז. ראיתי את הניירות שלו שהוא הלך לבית הספר על מנת ללמד מתמטיקה".

"איך שני אנשים קיפחו את חייהם בגלל טירוף של אדם, שנמצא בחקירות והוא עומד בראש הממשלה". האשים יו"ר ועדת המעקב.

רה"מ כמו גם המפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך האשימו אתמול כי הנהג הדרוס תמך בדאע"ש וכי בבית הספר בו עבד כמורה, הורשעו בחודשים האחרונים 6 מורים לאחר שנמצא קשר בינם לבין ארגון הטרור העולמי. גורמי הביטחון מעריכים כי הנהג הפוגע הושפע מהלך הרוח שנשב בבית הספר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

את הסערה הזאת הביאה הצבא על המדינה במו ידיה. מה הם חשבו שהערבים לא מקבלים את כל המידע בנושא אזריה? הנה לכם.

עדיין לא הבנתי איך מוחמד בראכה מתכנן לסלף את הצילומים הברורים שרואים מהאוויר?

כל מי שלא מרוצה מהתנהלות המשטרה בחיראן, מוזמן להקים התנחלות חדשה לערבים במדבריות ערב הסעודית. קחו שם כמה שטח שבא לכם ותתחפפו לנו מהארץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו