ההתחממות בדרום: חיל האוויר תקף מספר יעדים של ארגון חמאס

שעות לאחר התפוצצות הרקטה בשטח פתוח דרומית לאשקלון, ביצע חיל האוויר שורה של תקיפות לעבר יעדים של חמאס ברצועת עזה • צה"ל: "אנחנו רואים בארגון הטרור חמא"ס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה"

תגובה נוספת: שעות לאחר ירי הרקטה מרצועת עזה ותגובת צה"ל שבאה בעקבותיה, הפציץ חיל האוויר יעדים נוספים של ארגון חמאס.

מדובר צה"ל נמסר: "היום (ב'), י' בשבט התשע"ז, 6 בפברואר 2017, תקף צה"ל באמצעות כלי-טיס של חיל האוויר 3 עמדות השייכות לארגון הטרור חמא"ס בצפון רצועת עזה. כמו כן, מוקדם יותר היום, תקף צה"ל עמדה נוספת של חמא"ס בצפון רצועת עזה באמצעות טנק.

התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע לעבר שטח המועצה האזורית חוף אשקלון מוקדם יותר הבוקר.

צה"ל רואה בארגון הטרור חמא"ס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה".

התחממות בדרום: רקטה התפוצצה ליד אשקלון – צה"ל תקף בעזה

אזעקת צבע אדום נשמעה הבוקר בעוטף עזה, כשלאחריה התפוצצה רקטת קאסם בשטח פתוח דרומית לאשקלון. בתגובה הפציץ צה"ל מוצב של חמאס בקרבת הגבול.

בשבוע שעבר דיווחנו כי במערכת הביטחון מעריכים שחמאס הצליח לשחזר את כל יכולותיו הצבאיות שהיו לו ערב מבצע 'צוק איתן' ואף להעצים אותן.

לטענת גורמי הביטחון, חלק גדול מהארסנל הוא תוצר תעשיית הנשק של חמאס בתוך הרצועה מחומרים מאולתרים. ענין נוסף שמעורר דאגה במערכת הביטחון הן שיחות הפשרה שבין חמאס ושלטונות מצרים שמביאים לפתיחת מעבר רפיח, מה שעלול לאפשר הברחת אמצעי לחימה תקניים שישפרו את מצבו. "ההערכות הן שפני חמאס לא לעימות אבל מכין את עצמו לאחד כזה", אומר גורם ביטחוני.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו