דיכטר מזהיר: "הסבב הבא בעזה עלול להתגלגל מוקדם מכפי שצפינו"

"הנהגת חמאס החדשה, היא הנהגה שרואה את הדברים דרך הרקטה, דרך המנהרות ודרך תקיפות בישראל" • "המסר הוא שעלינו לחזק ככל הניתן את היכולות שלנו להשמדת תשתיות הטרור של חמאס בעזה מפני שהשימוש בהן עשוי להיות מוקדם מכפי שצפינו''

יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ אבי דיכטר מתייחס להחלטת חמאס למנות כראש הארגון ברצועת עזה, את רב המרצחים יחיא סינוואר, החלטה המצביעה על קו קיצוני שינקוט בו הארגון מעתה ואילך.

לדברי ראש השב"כ לשעבר, הרי ש"מהיום ואילך ראש ארגון חמאס בעזה הוא רב מרצחים לכל דבר ועניין. המסר עבורנו הוא שעלינו לחזק עוד ועוד את היכולות שלנו להשמיד את תשתיות הטרור של החמאס בעזה, מפני שהשימוש בהן עשוי להיות מוקדם מכפי שצפינו".

דיכטר מגלה, כי "מאז ותמיד הייתה זו השלישייה הבאה – יחיא סינוואר, מוחמד דף ומרואן עיסא, חבורה של מרצחים שניהלה את הרצועה ומהיום חבורה זו תהיה המובילה".

"אני משוכנע שגם החמאס בכלל לא רואה את זה במתכונת שאנחנו רואים, מבחינתם הם השלימו את המהלך ועכשיו הם מתחילים לבנות את השרשרת האסטרטגית, את העתיד שלהם".

"ההנהגה של חמאס בעזה היא היום הנהגה שרואה את הדברים דרך הרקטה, דרך המנהרות ודרך תקיפות בישראל, דרך חטיפות ודרך גיוס מחבלים מיו"ש לביצוע פיגועים".

"דיכטר צופה את היררכיית הנהגת חמאס מכאן ואילך באופן הבא: סינוואר יחליף את הניה, הניה יחליף את משעל ומשעל ביום פקודה יחליף את עבאס".

"זו השאיפה של החמאס, המסר עבורנו הוא שעלינו לחזק עוד ועוד את היכולות שלנו להשמיד את תשתיות הטרור של חמאס בעזה, מפני שהשימוש בהן עשוי להיות מוקדם מכפי שצפינו".

דיכטר מגלה כי "היה זה יחיא סינוואר שהיה מבין הוגי החטיפה של אבי סספורטס ואילן סעדון ז"ל".

הוא מגלה עוד, כי "ב- 1989 הוא נעצר יחד עם השייח' יאסין ומאז הוא יושב בכלא. את ארבעת מאסרי העולם שקיבל הוא קיבל על רצח פלסטינים. גם כשהיה בכלא המשיך בפעילות, רצח זו נשמת אפו מהיום הראשון. מהיום יו"ר הרשות הפלסטינית של החמאס בעזה הוא רב מרצחים לכל דבר ועניין. מראית העין שלפיה יש דרג פוליטי מדיני ודרג צבאי אף פעם לא הייתה נכונה והיום היא גם נעלמה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אמר דברים דומים שבוע שעבר וקם קול זעקה נגדו מימין ומשמאל וכאן אומר את זה יו"ר וועדת הבטחון של הכנסת ואף אחד לא מבקש מבנט סליחה !!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו