סערת הרובוט: חיזבאללה משגר עקיצה לשר איוב קרא

אמירתו של השר איוב קרא על "הרובוט שיחסל בשנים הקרובות את נסראללה" לא נעלמה מאזני ארגון הטרור הלבנוני • העיתון 'אל אח'באר', המזוהה עם חיזבאללה, סיקר בפירוט את דברי קרא, את התגובות הלועגות להן הוא זכה והוסיף גם אחת משלו

האמירה והסערה: ההדים של דברי השר לשיתוף פעולה אזורי, איוב קרא, על רובוט ישראלי שיחסל את נסראללה הגיעו, כך מסתבר, גם לאזני ארגון חיזבאללה. העיתון הלבנוני 'אל אח'באר', המזוהה עם ארגון הטרור השיעי, הקדיש לכך כתבה נרחבת.

בכתבתה צוטטו במדויק דברי השר, כמו גם התגובות הלועגות בתקשורת הישראלית. "נראה שהשר הישראלי ללא תיק מצא את התיק שהוא חיפש: שר 'המדע הבדיוני' בממשלת ישראל", הוסיף הכותב עקיצה משלו.

כזכור, בסוף השבוע הצהיר השר קרא כי בקרוב מאוד חיילי צה"ל לא יאלצו לפעול רגלית ולהסתכן מול מחבלים בעזה ובלבנון.

"בשנים הקרובות יופעלו רובוטים שיבצעו את הפעולות המסוכנות במקום חיילי צה"ל", אמר קרא באירוע בבאר שבע והוסיף: "אני לא רוצה יותר אחרי מה שקרה בעזה או בלבנון להכניס חיילי…אני רוצה שיהיו חיילים שלנו רק על הגבול הבינלאומי, אני יכול להכניס לעזה רובוט שילחם בהם בפנים ויחסל אותם בפנים".

לדבריו, "הרובוטים יעבדו בהפעלה מרחוק והם יהיו מוגנים מפני כלי הנשק של האויב. הרובוט יכול לרוץ אחרי העכברונים מתחת למנהרות ולחסל אותם. אני יכול לומר לך, עניין של שנה עד שלוש שנים, הרובוט יוצא לחיסול נסראללה מבלי לערב חיילים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו