המתיחות בדרום: חמאס שיגר רקטות לים; כלים כבדים של צה"ל חצו את הגדר

העימות הצבאי מתקרב? בעזה מדווחים כי חמאס ביצע הבוקר ניסוי ארטילרי. במקביל דווח על כלים כבדים של צה"ל שחצו את גדר המערכת לצורך ביצוע עבודות באזור החיץ שבין ישראל לעזה

גוברת המתיחות בגבול הדרום: ארגון חמאס ביצע בשעות הבוקר המוקדמות ירי רקטות לעבר הים במסגרת ניסוי ארטילרי, כך דיווחו כלי תקשורת ברצועה. ע"פ הדיווח, הירי גרם לקולות נפץ עזים.

במקביל דווח כי כלים כבדים של צה"ל חצו את גדר המערכת שבאזור מרכז הרצועה לצורך ביצעו עבודות באזור החיץ שבין ישראל לעזה. ההערכה היא שמדובר בחלק מהמאמצים לאיסוף מודיעין ונטרול מנהרות.

בוידאו: מטוסי חיל האוויר מפציצים ברצועה בתגובה לירי בתחילת השבוע שעבר

כזכור, השבועות האחרונים עמדו בסימן התחממות מתמשכת בגיזרת הדרום. 5 רקטות ושתי תקריות ירי בנשק קל מעלים את החחש כי עימות צבאי נוסף הין ישראל לחמאס קרוב מתמיד.

חמאס, מצידו, מצהיר שהאחראים לתקריות האחרונות אלו פעילים המזוהים עם דאע"ש שמעוניינים לאתגר אותו ולגרור את האזור לעימות.

ביום חמישי האחרון נעצרו למעלה מ-500 (!) פעילים המזוהים עם דאע"ש ע"י משטרת חמאס.

ע"פ דיווח בעיתון 'א-שרק אל-אווסט' הפעילים נעצרו והובאו בפני שופטים צבאיים תוך שהם מואשמים בכך ש"הם ביקשו לגרום לפריצת עימות עם ישראל".

עוד דווח כי מנגנוני הביטחון של חמאס עדיין מנהלים מצוד אחרי חשודים נוספים, בהם נור עיסא, אחד ממנהיגי ארגון אחפאד א-סחאבה, שאחראי לשיגור רקטות לישראל בימים האחרונים. "השלטונות עצרו את אבי ואת אחי כדי ללחוץ עליו להסגיר את עצמו", כתבה אחותו של נור עיסא.

בנוסף דווח כי חלק מהעצורים חשודים בפעילות טרור באזור הגבול המצרי.

//www.jdn.co.il/breakingnews/807929

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שיחכו בסבלנות עד אחרי פורים… לא לעצבים שלי פורים עם אזעקות!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו