אימה בכביש המנהרות: הטרמפיסט הערבי דקר את הנהג החרדי

חרדי בשנות ה-40 לחייו תיקן את רכבו במוסך סמוך לוולאג'ה • בצאתו מהמקום הוא העלה על רכבו טרמפיסט ערבי שדקר אותו עם רדתו מהרכב • הנהג לא איבד את העשתונות והגיע למחסום צבאי סמוך, משם פונה במצב קל לבית חולים

חשד לפיגוע בכביש 60 סמוך לכביש המנהרות: חרדי בשנות ה-40 לחייו פונה במצב קל לבית החולים לאחר שנדקר בידו. מחקירה ראשונית עולה כי הפצוע תקן את רכבו במוסך סמוך לוואלג'ה. בצאתו מהמקום הוא אסף טרמפיסט ערבי – ככה"נ לאחר שחשב שהוא עובד במוסך.

רגע לפני שהערבי ירד מהרכב הוא דקר את הנהג בידו ונמלט.

הנהג לא איבד את העשתונות והמשיך לעבר מחסום צבאי סמוך כשהוא שותת דם. כוחות הצלה שהוזעקו למקום פינו אותו במצב קל לבית החולים.

מהמשטרה נמסר: ,במשטרת ישראל התקבל דיווח על גבר יהודי אשר טיפל ברכבו במוסך הסמוך לוולאג'ה וביציאתו מן המוסך לקח טרמפיסט מקומי. במהלך הנסיעה הטרמפיסט תקף ודקר את הגבר היהודי בידו. הדוקר נמלט, הגבר פונה במצב קל לבית החולים שערי צדק.
נפתחה חקירה".

פאראמדיק מד"א אהרון אדלר וחובש רפואת חירום שלומי טדגי שטיפלו בפצוע סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 מתהלך כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה מדממת בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים והוא פונה לבי"ח במצב קל ויציב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לכן אסור לקחת שום טרמפיסט ערבי -גם ע"פ ההלכה אסור ללכת בדרך עם עכו"ם לבדו שמא יהרגנו.

בהחלט !!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו