"נתניהו הופתע": העדות החדשה של מילצ'ן שמסבכת את ראש הממשלה

אמש נחקר ראש הממשלה בפעם הרביעית בתיק 1000 - פרשת המתנות • במהלך החקירה עימתו החוקרים את נתניהו עם עדות "משמעותית ודרמטית" שמסר מילצ'ן לאחרונה, ומסבכת אותו קשות • כל הפרטים

האם כתב אישום 'תיק 1000' (פרשת המתנות) קרוב מתמיד? כמו שזה נראה כרגע, התשובה היא כן. אתר 'וואלה!' חושף היום כי במהלך חקירתו של נתניהו אמש הוא עומת עם עדות חדשה שמסר איש העסקים ארנון מילצ'ן במסגרת הליך חקירה שנערך לו בארצות הברית.

ע"פ הדיווח, מדובר בעדות המוגדרת על ידי מקורבים לחקירה "משמעותית ודרמטית". נתניהו הופתע בחקירתו מהעובדה כי החוקרים ביצעו את המהלך, שנשמר בסודיות רבה ותואם מראש מול עורכי דינו, שהיו בסוד הדברים.

עוד דווח כי גורמים במשטרת ישראל כבר פנו לרשויות בארה"ב על מנת לבצע חיקור דין גם לשלדון אדלסון, שהוא אזרח אמריקני. עורך דינו של אדלסון, דורי קלגסבלד, אמר בתגובה כי נכון לכרגע, לא ידוע לו או לאדלסון על דבר על זה.

ומהי אותה עדות "משמעותית ודרמטית"? ע"פ דיווח נפרד ב'הארץ' מדובר בפרטים חדשים שמסר מילצ'ן על תעשיית המתנות, פרטים מהם עולה תמונה ברורה של קבלת טובות הנאה ולא סתם "מתנות בין חברים" כפי שטען נתניהו.

מתברר, כי איל ההון ארנון מילצ'ן גייס את איש העסקים ג׳יימס פאקר להשתתף במימון אורח חייהם של בני משפחת נתניהו. אדם שמכיר את מילצ׳ן העריך, כך לטענת 'הארץ', כי פאקר נשא בעלות של כ-25% מהאספקה שהועברה למשפחת נתניהו.

"אדם המעורה בפרטים טען כי עצם העובדה שמילצ'ן ביקש מג'יימס פאקר להשתתף בהוצאות משפחת נתניהו מעידה על כך שהוא לא שש לממן את אורח חייה של המשפחה. למעשה, מילצ'ן הוא שאחראי לחברות שנרקמה בין פאקר לראש הממשלה", נאמר עוד בדיווח.

"לא ידעתי, לא שמעתי": גירסת נתניהו לחוקרים ב'תיק 1000'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו