נתניהו נגד התאגיד: "שמאלני. מוותרים לכתבת שהיללה מחבל"

ראש הממשלה ממשיך במלחמתו נגד תאגיד השידור הציבורי החדש, ולאחר שלא הצליח להביא לסגירתו הוא בוחר לתקוף את התנהלותו סביב ציוץ שנוי במחלוקת של תחקירנית ערבית העובדת בו: "בתאגיד השמאל בוחרים לתת מקום לתומכי מחבלים"

בשבוע שעבר ציטטה סמאח וותד, תחקירנית ערבית שעובדת בתאגיד השירות הציבורי, מספר משפטים המהללים את המחבל שביצע את הפיגוע בשער האריות לפנות בוקר של שושן פורים. "האינטלקטואל הוא הראשון להילחם", ו"לעולם לא לוותר", שיתפה הנ"ל בחשבונה הפרטי.

הנהלת התאגיד הזמינה את התחקירנית לבירור והחליטה להשעותה לפי שעה. "סמאח וותד הושעתה מהגשת תכנים בתאגיד עד להודעה חדשה לאחר שהובהרו לה חומרת הציוץ ששיתפה והשלכותיו. וותד הבהירה כי אין בשיתוף הציוץ הבעת תמיכה בתוכנו והיא איננה מעודדת או תומכת באלימות משום סוג", נמסר מהתאגיד.

הדבר עורר סערה תקשורתית ממנה בחרנו להתעלם בשל הרצון שלנו שלא לסקר כל סערה והתגוששות בביצת התקשורת הכללית.

אלא שהפרשה תפסה נופח פוליטי עם הודעתו החריגה של ראש הממשלה, אמש בשעת לילה. בהודעתו כתב נתניהו: "איך יראה השידור הציבורי תחת התאגיד? כתבת של תאגיד השמאל היללה מחבל. הייתם מצפים שהיא תפוטר? לא, היא רק 'מושעית'".

ההודעה מלמדת על כך שנתניהו, למרות הכישלון שנחל במאבקו למען סגירת התאיג, לא נואש מהניסיון להלחם בו – לפחות ברמה התדמיתית. האם זה יסייע לו להחיל עליו חוקי רגולציה נוקשים? ימים יגידו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו