סגירת התאגיד או בחירות • לאחר נתק: דריכות לקראת פגישת נתניהו – כחלון

לאחר נתק של כעשרה ימים צפויים רה"מ וכחלון להיפגש בניסיון להגיע להסכמות בנושא סגירת התאגיד • בסביבת רה"מ נחושים ומבהירים: "או סגירת התאגיד או בחירות" • ב'כולנו' תוקפים: "רה"מ סוחף מדינה שלמה בשיגעון בלתי מוסבר"

לאחר קרוב לשבועיים של נתק בין רה"מ לשר האוצר, היום צפויים השניים להיפגש בניסיון להידבר ולהגיע להסכמות בנושא 'התאגיד'.

לפי הדיווחים הרי שרה"מ נחוש בדעתו, כי תאגיד השידור הציבורי שנמצא בשלבים אחרונים לקראת עלייתו לאוויר יבוטל, כלומר ייסגר עוד בטרם החלו שידוריו באופן רשמי, מנגד עומד שר האוצר כחלון ומתעקש כי רה"מ יעמוד במילתו ושהתאגיד יקום. הוא אף מוכן ללכת כברת דרך לקראת רה"מ ולהיענות לחלק מדרישותיו כמו החלפת מנהלי הרשות ועוד, אך בשורה התחתונה מתעקש כחלון כי התאגיד קום יקום.

אמש הבהיר יו"ר הקואליציה בראיון לערוץ 2 את עמדתו של רה"מ ואמר, "אנחנו עומדים על דעתנו שהתאגיד לא יקום".

לדבריו, "בתאגיד מנהלים את העסק כאחוזה פרטית. אם כחלון לא יילך לקראתנו – יהיו בחירות".

בסביבת רה"מ מתעקשים, כי על כחלון להיצמד להסכם הקואליציוני שם נאמר במפורש, כי לראש הממשלה תהיה שליטה מוחלטת בכל הקשור לענייני תקשורת.

מנגד מבהיר יו"ר סיעת כולנו ח"כ רועי פולקמן, כי "אין מה לדבר על סגירת התאגיד", עלייתו לאוויר כבר נדחתה מספר רב של פעמים, וכי "אי אפשר בכל פעם לפתוח את הסיכומים. אי אפשר בכל שבוע לשגע את המדינה".

בסיעת 'כולנו' מסירים את הכפפות ותוקפים את רה"מ, ח"כ שאשה ביטון הזהירה, כי "מאז סופ"ש שעבר עם משפחתו בקיסריה, רה"מ סוחף מדינה שלמה בשיגעון בלתי מוסבר".

ביטן על התאגיד: "האוצר מגן על קומץ צפונבונים"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו