בשורה טובה: האדמו"ר מצאנז שוחרר מבית החולים

בשורה טובה מהעיר נתניה: כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א השתחרר מבית החולים, שם אושפז לאחר שנפל מסולם בעת שעלה לקחת ספר ממדף גבוה. האדמו"ר יישאר בתקופה הקרובה למנוחה בביתו להתאוששות מהניתוח שעבר ברגלו

כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א השתחרר בדקות האחרונות מבית החולים "לניאדו" בעיר מגוריו נתניה, שם אושפז לפני כשבוע לאחר שנפל מסולם.

על מנת להתאושש מהניתוח שעבר ברגלו, ישהה האדמו"ר בימים הקרובים בביתו לצורכי מנוחה, וימעט ביציאה לאירועים מחוץ לבית.

כזכור, לפני כשבוע נפל האדמו"ר בחדר הלימוד לאחר שעלה על סולם כדי ליטול ספר ממדף גבוה בארון הספרים. הגבאים מיהרו לסייע לאדמו"ר תוך שהם מזעיקים את כוחות ההצלה שמיהרו להגיע אל בית האדמו"ר, שם התקבלה החלטה לפנותו אל בית החולים.

במהלך בדיקות הרופאים במרכז הרפואי לניאדו הסמוך, זוהה שבר בקרסול, והרופאים החליטו לנתח את האדמו"ר. "הניתוח ברגלו של האדמו"ר מצאנז שליט"א הסתיים בשעטומ"צ ולשביעות רצון הרופאים", נמסר מבית החולים עם סיומו המוצלח של הניתוח ברגל.

יום לאחר מיכן, שוחרר כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א מבית החולים להשתתפות בשמחת הברית לנינו, שמואל דוד בן יקותיאל יהודה, כאשר על מנת להקל את על האדמו"ר, הוחלט להעביר את הברית מהיכל המתיבתא להיכל רוזנברג המרווח יותר, כאשר לשם יוכל האדמו"ר להיכנס עם רכבו עד לבימת הכבוד.

בסנדקאות כובד מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א שמזה 16 שנה לא יוצא בצורה רשמית לבריתות מחוץ לבני ברק אך לכבודו של האדמו"ר מצאנז שליט"א ניאות הגאון להגיע לשמש כסנדק. לאחר הברית נערך מעמד לחיים טיש בהשתתפות האדמו"ר ושר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א.

באמצע השירה קטע האדמו"ר את השירה וביקש לברך את הגר"ח שליט"א בברכת בריות גופא ונהורא מעליה ושיזכה לקבל פני משיח צדקנו במהרה בימינו. אחריו בירך הגר"ח קנייבסקי את כל הקהל ונפרדו לשלום בשירה אדירה של "חסדי ד' כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו".

האדמו"ר מצאנז מעד בחדר הספרים ופונה לבית החולים

שמחה בצאנז: הרופאים אישרו לאדמו"ר להשתתף בברית

מרן הגר"ח קנייבסקי סנדק בשמחת הברית לנין האדמו"ר מצאנז • תיעוד

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חסדי ה כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו

ב"ה,
נקוה שהאדמו"ר ישתתף במעמד ל"ג בעומר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו