מתיחות דיפלומטית: "הגיע הזמן שירדן תפסיק לשחק משחק כפול"

בירושלים מגיבים הערב בחריפות להודעת הגינוי שהוציאה הממשלה ברבת-עמון לחיסול המחבל בפיגוע בשאר האריות. נתניהו: "מקומם לשמוע את הגיבוי לפיגוע הטרור היום בעיר העתיקה בי-ם. סרטון האבטחה מראה בבירור תייר ירדני דוקר בסכין שוטר ישראלי"

פיגוע הדקירה בשער האריות: בירושלים מגיבים הערב בחריפות להודעתה של הממשלה הירדנית נגד התנהלות השוטרים באירוע. "מקומם לשמוע את הגיבוי שנתן דובר ממשלת ירדן לפיגוע הטרור היום בעיר העתיקה בירושלים. סרטון אבטחה מראה בבירור תייר ירדני דוקר בסכין שוטר ישראלי", נאמר בהודעה שפרסמה לשכת ראש הממשלה.

עוד נאמר בהודעה כי "הגיע הזמן שירדן תפסיק את המשחק הכפול הזה. כשם שישראל מגנה פיגועי טרור בירדן, ירדן חייבת לגנות פיגועים בישראל. טרור הוא טרור באשר הוא".

תיעוד דרמטי מפיגוע הדקירה בי-ם: המחבל מפתיע את השוטר מאחור

כזכור, ממשלת ירדן, שהמחבל הוא אזרח שלה, בחרה דווקא להאשים את ישראל ב"פשע". "ממשלת ישראל, בהיותה הכוח הכובש בירושלים, נושאת באחריות על הירי לעבר אזרח ירדן שנהרג כתוצאה ממנו", מסר בכיר ירדני.

ואילו בהודעה משרד החוץ ברבת-עמון נאמר: "משרד החוץ הירדני עוקב באמצעות השגריר בתל אביב אחרי פרטי ונסיבות מותו של אזרח ירדני היון בירושלים, אנו מבקשים לקבל הבהרות לגבי נסיבות מותו ולגבי הגרסה הישראלית לפיה הוא ניסה לדקור שוטרים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו