״מתסכל שנשיא ארה״ב ורעייתו מכבדים את הכותל – והרפורמים לא״

הח״כים החרדים מגיבים לביקורו של טראמפ בכותל • אייכלר: ״כאשר משפחת טראמפ מכבדת את הכותל המערבי זהו מסר ברור לרפורמים בארה״ב • דרעי: ״מברך על הביקור אשר כיבד את המקום הקדוש לעם היהודי ונעשה לפי מנהגי המסורת".

ביקורו הרשמי של נשיא ארה"ב בישראל הופסק לטובת ביקור שהוגדר "אישי" בכותל המערבי. דונלד טראמפ, רעייתו, בתו וחתנו, הגיעו אחר הצהרים לאתר הקדוש כשהם מלווים ברב הכותל והמקומות הקדושים.

עם הגיעם למקום התפצלה המשפחה, כאשר הנשיא וחתנו פנו לעזרת הגברים, ואילו רעייתו ובתו פנו לעזרת הנשים.

שר הפנים אריה דרעי בירך על הביקור שנעשה ע"פ כללי ההלכה ואמר "מעריך ומוקיר את אופן ביקורו של הנשיא טראמפ ומשפחתו בכותל המערבי. הביקור כיבד את המקום הקדוש לעם היהודי ונעשה לפי מנהגי המסורת"

רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ הוסיף: " כאשר הנשיא בעזרת הגברים ורעייתו בעזרת הנשים, לא הופתעתי. זו דרך התפילה של עם ישראל, מסר ברור לכל אותם אנשים שניסו לשנות את זה עד הרגע האחרון".

משפחת טראמפ ביקרה בכותל תוך שמירה על קדושת המקום • תיעוד

חברי הכנסת החרדים וגורמים הקשורים למאבק על קדושת הכותל מביעים שביעות רצון מהתנהלות הנשיא ומשפחתו, ורואים בה ניצחון של ממש על התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות.

ח"כ יעקב אשר אמר: "כמה מתסכל כשנשיא ארה"ב ורעייתו מכבדים את הכללים הנהוגים במקום הקדוש ליהודים, כשהרפורמים ועוזריהם רומסים ברגל גסה. לתשומת לבכם שופטי הבג"ץ".

ח"כ יעקב אייכלר הוסיף: "אני שמח שהרפורמים באמריקה נאלצו לראות איך משפחת טראמפ מכבדת את הכותל המערבי, כשגברים ונשים הולכים בנפרד כל אחד במקומו"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה מתסכל ??? כאילו יש חידוש גדול כאן..
הרי ידוע וברור לכל שהרפורמים הרבה יותר גרועים מהגויים בעצמם.
מחריבייך ומהרסייך..
ולמלשינים אל תהי תקוה, וכל המינים כרגע! יאבדו, וכל אויבי עמך מהרה יכרתו !!!

בטח התכוונתם ישראל אייכלר…

קצת רקע, ידוע חיבתו של טראמפ לרפורמים, הרי הם הגרעין הקשה של הדמוקרטים הסמולנים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו