בלבנון מזהירים: "ישראל מתכננת מתקפת מחץ על חיזבאללה בלבנון ובסוריה"

כלי תקשורת בלבנון מזהירים כי על רקע המתיחות המחודשת בגבול הצפוני ואיומי חיזבאללה, מתכננת ישראל לפתור פעם אחת ולתמיד את האיום הנשקף מכיוון צפון, וזאת באמצעות 'מכת מחץ' על חיזבאללה שייעשה בכמה מוקדים בו זמנית

בצל הדיווחים והאינדיקציות על היערכות חיזבאללה בגבול הצפוני לקראת אפשרות של עימות צבאי עם ישראל, מתריע העיתון הלבנוני הוותיק 'אל-ליווא', מפני אפשרות בו מתכוונת ישראל להקדים ולהפתיע את חיזבאללה במתקפת מנע מדומה למתקפה בסוריה בתחילת מלחמת ששת הימים.

לפי הדיווח, מתכננת ישראל לבצע מתקפה אווירית מהירה בלבנון וסוריה נגד מטרות של חיזבאללה, כאשר לפי מקורות דיפלומטים במדינה, הרי שהמתקפה תהיה במקביל ובו זמנית בשתי המדינות.

מקורות העיתון מדווחים כי ארצות הברית של טראמפ העניקה גיבוי מלא לישראל, כדי שזו תפעול למען פתרון סוגיית האיום הצפוני ולמיגורה אחת ולתמיד, כאשר ארה"ב היא זו שתתאם עבור ישראל את המתקפה נגד בסיסי חיזבאללה בסוריה, בו בזמן שכוחותיה יפעלו בלבנון.

כזכור, רק אתמול בנאומו, הזכיר הנשיא טראמפ את ארגוני הטרור חיזבאללה וחמאס לצידם של דאע"ש ואל-קאעידה. כשהבטיח לפעול ולהילחם למיגור הטרור האיסלמי הרדיקלי העולמי.

יצויין, כי העיתון 'אל-לווא' הנו העיתון הראשון שנוסד באזור הלבנון, המסמל את הלידה האמיתית של העיתונות הפרטית בעולם, העיתון עצמו נוסד בשנת 1900 ונחשב לבעל תפוצה נרחבת ברחבי העולם הערבי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו