ארדן משוכנע: "הדרישות של האסירים לא התקבלו, הם התרסקו"

שביתת האסירים הפלסטיניים הסתיימה והשר לביטחון פנים מצהיר כי האסירים לא השיגו דבר: "למרות שהגענו לימים הקריטיים מבחינה רפואית. המדיניות שהכרזתי עליה מומשה במלואה - והם הבינו שהם צריכים סולם"

האסירים הביטחוניים התקפלו? אחרי ההודעה על ביטחון פנים, גסיום שביתת הרעב שלהם, השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, משוכנע שהתשובה היא כן.

"אף אחת מדרישותיהם לא התמלאה. השובתים הצליחו למצוא סולם כדי לרשת מהעץ, מימון הביקור השני מהצלב האדום על ידי הרשות, וניצלו את זה", אומר ארדן.

בראיון לערוץ 2 הוא הוסיף: "הלחץ היה אצל המחבלים, שהבינו שאף אחד לא התכוון לעשות איתם משא ומתן, למרות שהגענו לימים הקריטיים מבחינה רפואית. המדיניות שהכרזתי עליה מתחילת השביתה התמלאה במלואה – לא ניהלו איתם משא ומתן, הכילו את השביתה בתוך כותלי בתי הסוהר והם הבינו שהם צריכים סולם".

בוידאו: מרואן ברגותי "שובת רעב"

לדבריו, "אין לימודים אקדמיים, לא יהיו תוספות של עיתונים או ערוצים, שום דבר מהדרישות שלהם. זה היה ברור שלא משנה איך שזה יסתיים הם ינסו לרומם את זה כניצחון בשביל לבנות את הנראטיב, אבל אין ספק שהשביתה הזו התרסקה ולא צברה תאוצה, רוב אסירי הפת"ח לא הצטרפו ולא הייתה אחיזה ברחוב.אני מציע לא לקנות את הנראטיב הפלסטיני השקרי".

//www.jdn.co.il/breakingnews/832502

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו