סערת הבנייה בקלקיליה: ראש העיר – "בנט איבד צלם אנוש"

ראש עיריית קלקיליה תקף היום (ב') את נפתלי בנט שעומד בראש ההתנגדות להרחבת הבנייה בקלקיליה: "האדמה כאן שייכת לאבותינו וסבינו. מה הוא רוצה? שנהיה עצורים באדמותינו ובבתינו?"

בעוד הקבינט בישראל צפוי לדון מחדש בתכנית לְהרחבת העיר הפלסטינית קלקיליה בעקבות מחאה של ראשי רשויות בשומרון ושרים מהימין – ראש העיר האשם אלמסרי תקף הערב (ב') את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט העומד בראש המתנגדים לִבניית 14 אלף יחידות דיור חדשות בעירו.

"הוא איבד כל צלם אנוש. האדמה כאן שייכת לאבותינו וסבינו. מה הוא רוצה? שנהיה עצורים באדמותינו ובבתינו?"

"התושבים בעיר כבר משוכנעים, שהרחבתה היא עניין מוגמר. הם תולים תקוות בניצנים של חידוש המו"מ המדיני בין ישראל לרשות דבר אשר יביא לזירוז לתפיסתם של התוכנית להרחבת העיר הזאת בשומרון. הדבר הזה הוא כורח המציאות" הוסיף.

לגבי הטענוֹת להלבנת הבנייה הבלתי חוקית בקלקיליה אמר ראש העיר: "יכול להיות שיש בעיר כמה בניינים ללא רישיון, אך הם נבנו מתוך הכרח".

על פי התוכנית המדוברת, שטחה של קלקיליה יורחב באלפיים וחמש מאות דונם. הכוונה היא להגדיל את מספר התושבים בעיר בעשרת אלפים בני אדם לפחות. כיום גרים בקלקיליה 55 אלף תושבים.

זעם בקרב המתנחלים: הממשלה אישרה את הרחבת העיר קלקיליה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האדמה לא שייכת לאבותיכם וסביכם
אבותיכם וסביכם גזלו אותה מעם ישראל
חיזרו לארצות מוצאיכם – ערב הסעודית, כוויית, סוריה מצרים וכו'
אתם רוצים להיות גרים תושבים? אתם חייבים לשמור שבע מצוות בני נוח ולהכיר בעובדה שארץ ישראל שייכת לעם ישראל מפי הקדוש ברוך הוא! וחייבים לעזוב את דת השקר האיסלאם.

מה הקשר לאיבוד צלם אנוש???

לא כי מחבלים רוצחים זה כל כך צלם אנוש.
ומה עם התנחלויות מר ראש העיר, אתם דווקא שמחים כשלהם לא נותנים להתרחב.
תוהה על האתר שפרסם דברים כה רדודים ולא נצרכים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו