לקראת משבר נוסף? הרכבת מתכננת שוב עבודות בשבת

בעקבות תכנון נוסף של רכבת ישראל לבצע עבודות תשתית בעיצומם של ימי השבת הקרובים, מבהירים ח"כים בש"ס כי במידה והעבודות אכן יבוצעו בשבת ישקלו צעדים נוספים בהתאם להנחיית מועצת חכמי התורה שליט"א

בעקבות תכנון נוסף של רכבת ישראל לבצע עבודות תשתית בעיצומם של ימי השבת הקרובים, בניגוד מוחלט להסכמים הקואליציוניים וללא קבלת היתר ע"י המשטרה לעבודות המתוכננות, שיגרו יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ יואב בן צור וח"כ מיכאל מלכיאלי מכתב למנכ"לית משרד התחבורה הגב' קרן טרנר ומנכ"ל משרד העבודה והרווחה, ד"ר אביגדור קפלן. במכתב דורשים השניים להורות על ביטול התוכניות ומבהירים כי במידה והעבודות אכן יבוצעו בשבת ישקלו צעדים נוספים בהתאם להנחיית מועצת חכמי התורה שליט"א.

"נדהמנו לגלות שבכוונת רכבת ישראל לבצע עבודות תשתית בעיצומן של השבתות הקרובות במקטעים באר שבע צפון, מרכז ודימונה", כתבו החכ"ים במכתב. "מדובר ברמיסה גסה של כבודה של השבת, בהפרת הסטטוס קוו ובצפצוף ארוך ומתמשך של רכבת ישראל על החוק ועל נוהלי היתרי העבודה בשבת אשר מצומצמים למקרים שבהם יש פיקוח נפש".

השניים הוסיפו כי מדובר ב"דבר חמור שבעתיים לנוכח הפגישות שקיימנו אך לפני ימים ספורים ובהם הוסכם והובטח לנו כי עבודות התשתית ברכבת ישראל יצומצמו למקרים חריגים בהם יש חשש לפיקוח נפש כמתחייב בחוק". עוד נכתב כי "מבירור שערכנו במשטרת ישראל התברר כי לא ניתן כל היתר על ידי המשטרה לעבודות המתוכננות בעיצומה של השבת, ומשכך אין כל סיבה או הצדקה לביצוע העבודות דווקא ביום שבת".
Scan_20170621_135103

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה חשבתם? שתעשו להם עם היד נו נו נו והם יתקפלו, הרי ברור שהם לא מבינים שפה אחרת מלבד השפה של פגיעה בממשלה, אז אנא אל תעשו צחוק מעצמכם ומהצבור ששלח אותכם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו