דרעי: רוצים דרכנו לפרק את הממשלה ולהפיל את נתניהו

יו"ר ש"ס מסביר את המתקפה התקשורתית מאז הקפאת מתווה הכותל כחלק ממאבק השמאל בראש הממשלה. "אם היינו עושים זאת במסגרת ממשלת שמאל היינו מקבלים תשבחות רבות על כך שאנו ששומרים על המסורת וקדושת הכותל", טוען דרעי

בפתח ישיבתה השבועית של סיעת ש"ס, התייחס השר אריה דרעי להקפאת מתווה הכותל ולמתקפה התקשורתית בעקבות אישור ההחלטה, והסביר זאת כחלק מהמלחמה בראש הממשלה והניסיון להפיל את בנימין נתניהו.

בפתח דבריו אמר דרעי: "בכל הגלויות התפללנו לכותל המערבי. כל עם ישראל מרגיש מחובר לכותל, חילונים כדתיים כאחד. אני לא נגד שום יהודי אלא נגד קבוצה מסוימת שמנסה בכל מחיר להפריד – ארגונים רפורמים שמנסים להרוס את המאחד.

"מדינת ישראל בנויה על יהדות מסורתית אחת. הניסיון להפוך את הכותל לכמה זירות זה הרס עם ישראל. כמו כן, החלטנו שמערך הגיור הממומן על ידי המדינה הוא יהיה היחיד המוסמך בנושא כדי שלא כל אחד יקום ויערוך ניהול פנקסים.

לדבריו, "אני רואה במתקפות עלינו נסיון להפיל את הממשלה של הימין והחרדים. אם היינו עושים זאת במסגרת ממשלת שמאל היינו מקבלים תשבחות רבות על כך שאנו ששומרים על המסורת וקדושת הכותל. רוצים דרכנו לפרק את הממשלה ולהפיל את נתניהו.

דרעי הדגיש: "לא ניתן לאף אחד לפרק מה שבנינו כאן בעמל במשך 70 שנה. ושוב מדגיש: אין לנו מאבק נגד אף יהודי אלא נגד גורמים שרוצים פירוד. כל יהודי בעולם יכול לבוא לכותל ולהתפלל", אמר השר דרעי.

עד שבג"ץ יפסוק אחרת: בעמידה על העקרונות, מנצחים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו