צילום: פלאש 90

המלך עבדאללה לאבו מאזן: "יש לכבד את המציאות בהר הבית"

מלך ירדן התקשר הערב ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וקרא לו "לכבד את המציאות ההיסטורית בהר הבית". הוא הוסיף כי הוא ממשיך לתאם את המאמצים על מנת להחזיר את המצב לקדמותו

עבדאללה מלך ירדן שוחח בטלפון עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בנוגע למשבר בהר הבית, וקרא לו לפעול להנמיך את הלהבות.

"יש לכבד את המציאות ההיסטורית והמשפטית בהר הבית", קרא עבדאללה והבהיר כי נמשכים הניסיונות לפתור את המשבר בירושלים ולהשיב את המצב לקדמותו.

קריאתו של מלך ירדן מגיעה בשעה שהציבור הפלסטיני ממשיך לסרב לעלות להר הבית, גם לאחר החלטת הקבינט להסיר את גלאי הבידוק בשערי הכניסה למתחם.

כזכור בתום דיון בקבינט הורה אמש ראש הממשלה נתניהו על בדיקות ידניות פרטניות למתפללים המוסלמים בהר הבית, כתחליף לגלאים ולמצלמות שהוסרו. אך היום טוענים גורמים במשטרה כי מדובר בהנחיה לא ישימה, וכי לא ניתן יהיה לבדוק כל מתפלל שירצה להיכנס אל ההר.

המשטרה: "הפתרון שהציע ראש הממשלה לא ישים"

המוסלמים המשיכו לעמוד היום מחוץ להר הבית וסירבו כאמור לעבור בידוק ידני. השיח' סלאח אמר על כך היום: "הכיבוש הישראלי מנסה להוביל אותנו כאילו שהנוכחות שלו בהר הבית מקובלת. מגנומטרים או מצלמות חכמות או בלי כל זה. הסרת המגנומטרים היא חלק מהדרישה הנצחית שלנו להעלמת הכיבוש הישראלי".

חוגגים ניצחון: חמאס קורא ליום זעם נוסף בשישי הקרוב

בתוך כך בחמאס ובפתח' קוראים היום (ד') למאבק בשטח, כולל יום זעם בשטחים ובמזרח ירושלים ביום שישי הקרוב. הם קוראים להביא צעירים להתעמת עם החיילים וכוחות הביטחון במוקדי החיכוך, מה שיוסיף להסלמה מהימים האחרונים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"קריאתו של מלך ירדן מגיעה בשעה שהציבור הפלסטיני ממשיך לסרב לעלות להר הבית"
אוי טאטע, תודה! "שועלים לא הילכו בו" האם זה פעמי משיח? הלוואי!

כתוב כי יום תשעה באב יהפוך ל"תשועה באב" ויבנה ביהמ"ק בע"ה שיבוא ברחמים!!!
זהו, ארכה השעה ואין קץ לימי הרעה ויבוא משיח בן דוד ויגאלנו!!! אמן!!!

לירמיהו:
השועלים שהילכו בו בזמנינו הכוונה לאלו שקוראים לעצמם חרדים ועולים להר הבית רחמנא ליצלן
ועליהם גם רבי עקיבא לא מצחק כשהוא רואה את זה
אלא מתחלחל עד עמקי נשמתו

המצב הוא לא פשוט. פעמי משיח !!!

אכן כן פעמי משיח,
אך חובה לזכור את הגמרא שקודם יבנה בית המקדש ואחרי כן יבוא משיח, וכן את העובדה ששום מצוה לא נדחית כי עדיין משיח לא בא, וכמו שהיו כמה נסיונות לחידוש העבודה, הן בזמן התנאים, (רבי יהושע בן חנניה), הן בזמן הראשונים (ר' אשתורי הפרחי) והן בזמן גדולי האחרונים (ר' עקיבא איגר וחתם סופר), כך שכולנו צריכים לעשות כל טצדקי להחזר העבודה, יחד עם תפילה "והשב העבודה" שהכוונה בתפילה, שהשם יעזור לנו להשיב העבודה.

נראה לי שאתה זה השועל הערמומי! אמנם אסור לעלות להר הבית מטעמים הרבה, אבל לא לזה התכוון הפסוק, ותפסיק/ו לעוות את התורה הק' כפי משיכת לבך/כם.!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו