צילום: פלאש 90

סמוך לקבר רחל: המחבלים יידו אבנים, תועדו בזמן אמת – ונעצרו

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל הפועלים בגזרת עוטף ירושלים הביאו אתמול למעצרם של 3 חשודים ביידוי אבנים לעבר כוחות הביטחון. בשל גילם הצעיר של החשודים הם הועברו למנגנוני הביטחון הפלסטינים ושוחררו בערבות. צפו

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל הפועלים בגזרת עוטף ירושלים הביאו אתמול למעצרם של 3 חשודים ביידוי אבנים לעבר כוחות הביטחון.

אתמול, החל משעות הצהריים פעלו לוחמי מג"ב במחנה הפליטים אל-עאידה כנגד עשרות חשודים אשר יידו אבנים ובקבוקים לעבר הכוחות.

הלוחמים שתיעדו את הפורעים במטרה לחזק את הראיות כנגדם, הביאו למעצרם של שלושה חשודים וזאת במסגרת פעילות חכמה וזריזה של איגוף החשודים, מרדף אחר מיידי האבנים שנמלטו לתוך מבנה ומעצרם.

לאחר המעצר התברר שמדובר בקטינים. בעקבות כך זומנו הוריהם ואלו הועברו למנגנוני הביטחון הפלסטינים אשר שחררו אותם בערבות של 500 דינר לכל חשוד.

למרות שמדובר בקטינים הם סיכנו באופן ממשי את הלוחמים תוך יידוי אבנים ושימוש בקלע דוד. מדובר בפעילות התקפית כנגד אלו המבקשים להפר את הסדר ולפגוע בכוחות הביטחון. "במג"ב ימשיכו לפעול בנחישות כנגד העבריינים תוך מעורבות ההורים במקרים בהם חשודים קטינים והשתת קנסות כספים בעת הצורך", נמסרק.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תסתכלו טוב על הצל של הבניין ותבינו שהמרדף התנהל בערך לפחות שעה אחרי זריקת האבנים הילדים משחקים בחצר על הרצפה כשרכב הביטחון מגיע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו