צילום: פלאש 90

מבוכה בהפגנת השמאל: דפני ליף נאמה נגד הצביעות של המארגנים

הפעילה שהובילה את המחאה החברתית ב-2011 הגיעה אמש לראשונה להפגנה המתקיימת מידי מוצ"ש מול ביתו של היועמ"ש, ונשאה נאום לוחמני נגד המארגנים. "לא באתי כדי להפיל את נתניהו. באתי לזעוק על זה שאתם מתעלמים מעוולות אחרות"

כמו בכל מוצאי שבת גם אמש הפגינו כמה מאות אנשי שמאל מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה בפתח תקוה. בנוהל הרגיל, המפגינים מחו על "הטיוח" שמבצע מנדלבליט בחקירות נתניהו ודרשו לשלוח את רה"מ לכלא.

אמש התייצבה במקום לראשונה הפעילה החברתית דפני ליף, הרוח החיה מאחורי מחאות 2011.

כשקיבלה את רשות הדיבור, בחרה ליף לתקוף בעיקר את מארגני ההפגנה. "אני לא באתי לכאן על מנת להפיל את נתניהו אני לא באתי לכן כי אני שונאת את הליכוד..אני לא באתי לכאן כדי להכתיר מנהיגות חדשה למפלגת העבודה", אמרה ליף בתחילת נאומה תוך שהיא מכוונת לפעילים שהשתמשו במחאות השונות כקרש קפיצה פוליטי.

בהמשך היא דיברה ישירות על העבודה שהמפגינים בחורים במודע להתעלם משחיתותיות ועוולות שנעשו מצד שמאל של המפה הפוליטית. "הדור שלי התעורר לפני שנים והוא מודאג מהשחיתויות שהיו כאן מקום המדינה ועד היום…מה עם פרשת חטיפת הילדים? זה חטיפה וזה גניבה. ומה עם השלטון מפא"י והמנהיגים שהיו לפני כן?", היא שאלה.

לדבריה, "האמת לא יכולה להיות דבר יחסי…לבמה הזו כרגע אין ערך אם אנחנו צועקים לאחד וסותמים לאחר".

בנוסף תקפה ליף את אלדד יניב, ממובילי המחאה, ואמרה: "הוא היה במשך שנים חלק מהשיטה. אסור לו עכשיו להנהיג את ההפגנות נגדה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנשי אמנה אבדו
אולי עדיין יש כמה בודדים בתוכנו אשריהם

זה לא היא – זה ה' יתברך
כי לשקר – אין רגלים !
וזו רק ההתחלה..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו