ברגע האחרון: רשת הכוללים 'יששכר באהליך' ניצלה מקריסה

מרן הגראי"ל שטיינמן פנה לקבוצת נגידים שהצילו את הכוללים • בפתיחת הקיץ התקיים כינוס ענק בראשות הגר"ח קניבסקי והגר"ג אדלשטיין • בימים הקרובים האברכים יקבלו את המלגה של עשרת החודשים האחרונים

אנחת רווחה ברשת הכוללים 'ישכר באהליך' לאחר שניצלה מקריסה ודאית.

הרשת, המונה למעלה מ2000 אברכים, נקלעה בשנה האחרונה למצוקה תקציבית קשה שגרמה לכך שחלק גדול מהאברכים לא קיבלו מלגה במשך עשרה חודשים.

המצוקה הקשה באה על פתרונה לאחר שכמה נגידים נרתמו בתקופה האחרונה לקריאת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א והוזילו מכספים סכומי עתק כדי לשלם את המלגות של אלפי האברכים שיכנסו לחשבונם בימים הקרובים.

יצוין כי 800 מהאברכים ברשת מוחזקים על ידי תורמים קבועים אשר כל תורם מחזיק כולל אחר ואותם כוללים קיבלו את משכורתם בזמן, המשבר הגדול היה ב1400 אברכים נוספים שקיבלו מידי חודש את המשכורת של הדתות אך את עיקר משכורתם לא קיבלו כלל במשך עשרה חודשים.

כזכור עם תחילת זמן קיץ התקיים כינוס חיזוק ענק לאברכים באולמי ארמונות חן בבני ברק בראשות מרן הגר"ח קניבסקי ומרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א שם חיזקו את האברכים באמונה ובעמל התורה מתוך הדחק.

ואכן בעבודה מאומצת של ראש הכוללים הגר"א ויסבורד ובפנייה אישית של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן נרתמו קבוצת נגידים שנטלה על עצמה את החזקת כל מה שחסר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו