Yonatan Sindel/Flash90

למרות ההבנות: טבע תפטר למעלה ממאה עובדים

הנהלת 'טבע' חילקה מכתבי שימוע בטרם פיטורים ל-110 עובדים • ח"כ מיקי רוזנטל, יוזם הפשרה בוועדת הכספים: "מדובר במהלך בזוי בניגוד להבנות שהתקבלו בוועדת הכספים. תתביישו, ועדת הכספים לא תעבור על כך בשתיקה"

הנהלת 'טבע' חילקה הלילה, בליווי מאבטחים, מכתבי שימוע בטרם פיטורים ל-110 עובדים.

נזכיר כי בתום הליך הידברות מורכב שנערך בשבועות האחרונים בין ההסתדרות וועד עובדי מפעל 'טבע-טק' לבין הנהלת טבע, הליך שהתקיים לדרישת ועדת הכספים, הושגו הבנות לפיהן יצומצם העובדים המיועדים לפיטורים במפעל מ-175 ל-110 עובדים, תוך קביעת מתווה ומפתח מוסכם למסלולי סיום ההעסקה.

ביזנעס שימושי

בנוסף, בהתאם לדרישת ועדת הכספים ולהסכמות שהושגו, סוכם כי המהלך לא יצא אל הפועל, אלא לאחר תקופת החגים ולא לפני תחילת חודש נובמבר הקרוב. לכאורה מהווים מכתבי הפיטורין הללו הפרה בוטה של הסיכום מול הוועדה.

חה"כ משה גפני, (יהדות התורה) יושב ראש הוועדה, אף הודיע השבוע כי "ועדת הכספים לא יכולה להתערב בשיקולי חברה מסחרית, אך מן הסתם אתם עוד תבואו לכאן עם בקשות. לא נתייחס עוד לחברת טבע בשוויון נפש, אם לא תלכו איתנו בעניין הזה של העובדים".

חה"כ מיקי רוזנטל (עבודה), מי שיזם את הפשרה בוועדת הכספים, אמר הערב: "מדובר במהלך בזוי בניגוד להבנות שהתקבלו בוועדת הכספים. תתביישו, ועדת הכספים לא תעבור על כך בשתיקה".

מקור: http://bizzness.net/

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו