פקחים פסלו את ישיבת אור ישראל בפ"ת באמצע שיעורו של ראש הישיבה

ראש הישיבה רבי יגאל רוזן הורה לא להפסיק את השיעור • הפקחים הלכו ופסלו את הביקורת

המראות הקשות חוזרות – לכולנו עוד זכורים המראות של פקחים מגיעים באמצע סדרי הישיבה, נועלים את השערים, וכמו החיילים הרומאים בזמנו, סופרים את הנוכחים, רושמים, ולא מאפשרים לצאת ולבוא לישיבה.

קרא עוד:

[postim]

המראות אלו שהיו מנת חלקם של כל הישיבות והכוללים בארץ, פחתו במידה מסוימת, לאחר התערבויות של עסקנים חרדיים, ח"כים ומנהלי ישיבות. היום שוב חשו תלמידי ישיבה את השתלטותם של פקחי משרד הדתות על ניהול סדרי הישיבה.

לפני זמן קצר הגיעו פקחי ביקורת לישיבת אור ישראל בפתח תקווה, באמצע שיעורו של ראש הישיבה הגאון הרב יגאל רוזן. התלמידים שהיו בלב ים התלמוד, לא ידעו מה לעשות, באם לבטל מתורתם או להמשיך לשבת בשיעור הכללי. כשראה ראש הישיבה מה קורה, הורה מיד לבחורים שלא לצאת באמצע השיעור, ולא לתת לפקחים את האפשרות של ביטול תורה, כרצונם.

הפקחים שהרגישו פגועים מעצם העובדה שראש ישיבה מתערב להם בתפקידם, והוא אשר מחליט לבחורים מה לעשות, עזבו את המקום, בציינם כי פסלו את הביקורת.

יצויין כי זה איננו המקרה הראשון בו הפקחים מתפרצים באמצע שיעור תורני, מקרה דומה אירע לפני כשבועיים ימים בישיבת אהבת אהרן בבני ברק כאשר הפקחים התפרצו לביקורת בעת שיעורו של ראש הישיבה הרה"ג עובדיה יעב"ץ שליט"א.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איפה הח"כים שלנו???????? איפה אייכלר הצווחן? גפני הרוטוריקן? איפה?????

חפיף, אז יעשו ביקורת חוזרת..לא צריך להתרגש…

צריכים פעם אחת ולתמיד להתנק מהם, נצח ישראל לא ישקר, וכמו שהישיבות הק' מהחוג שלא מקבלים כסף מהם עומדים ב"ה ומתקיימים,

כן הם משגעיעפ את המוח חייבים לעשות מעשה לכבודה של תורה ולהוקעת הניבזות

מה זה הפחד ? הלא לנו שייך כל ארץ ישראל , והבעיה של הצרות הקמים עלינו הוא בגלל החוג האלו שלא רוצים להשתתף אתנו ולהיות כח אחד ומיוחד ואז אף אחד לא יהי' יוכל עלינו , אבל לצערינו הרב בשם כל מיני תירוצום הם ברחו מן המערכה ונשאר לנו שוקת שבורה שכולנו ביחד אתם כן אתם ממש כולם יסבלו את נחת זרועם של הס"א ר"ל…

לשמעון, שיינע תירוצים.
אין מנוס מלהודות כי הסאטמערע רב צדק, (אני ג"כ מקבל עדיין קצבאות מהמדינה). רק הבעיה שכעת העדה"ח מפחדת שכולנו נבא לבקש כסף מ'קרן ההצלה' לכן הם עושים את כל הבאלגן, שלא יהיה מדי עומס ולא ישאר להם כלום.

למה לא עושים מזה רעש כמו שעשו אצל בית שמעיה, האם רק כשזה קורה אצלינו הספרדים צריך לעשות מזה רעש, למה שזה קורה אצל אחינו האשכנזים לא עושים רעש???????????????????????????????????

אויש. ילד קטן! מה הקשר?!——– תפסיק להעלב. זה סימן ל"מחלת הפריינקיאדה"….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו