צילום: פלאש 90

סוגיית המסתננים: נתניהו ודרעי סיירו בחשאי בדרום תל אביב

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הפנים אריה דרעי ערכו אמש סיור סמוי בדרום תל אביב בכדי להתרשם באופן בלתי אמצעי מהנעשה באזור • בחמישי הקרוב תתקיים ישיבה ראשונה של צוות שרים, לטיפול בסוגיית המסתננים הבלתי חוקיים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הפנים אריה דרעי ערכו אמש סיור סמוי בדרום תל אביב כדי להתרשם באופן בלתי אמצעי מהנעשה בשכונות, זאת בליווי אנשי מקצוע.

הסיור נערך במקומות בהם סייר רה"מ נתניהו ביום חמישי האחרון- אזור נווה שאנן, גינת לוינסקי וגם בשכונת התקווה.

אחרי בג"ץ המסתננים; נתניהו בדרום ת"א: "נחזיר את האזור לישראל"


"ערכתי הערב סיור סמוי בדרום תל אביב יחד עם שר הפנים אריה דרעי והגורמים המקצועיים. ביקרנו באזור נווה שאנן, גינת לוינסקי ושכונת התקווה, זאת בהמשך לסיור שערכתי באזור בשעות היום בשבוע שעבר" אמר נתניהו לאחר הסיור.

"כמובן שאז, בגלל בעיות הביטחון, נמנע ממני מלראות את כל מה שראיתי הערב באופן בלתי אמצעי. זאת הכנה חשובה לכינוס הראשון של צוות השרים המיוחד שהקמתי, שיתכנס השבוע במטרה להניע פתרונות מעשיים לבעיית המסתננים הבלתי חוקיים. אנחנו נחזיר את דרום תל אביב לתושבים".

השר אריה דרעי אמר לאחר הסיור: "זה היה סיור חשוב שעזר לנו ללמוד מקרוב את כל סוגיית המסתננים בשכונות דרום ת"א ויסייע לנו במאבק שאנו מנהלים לפתרון הבעיה".

כזכור בתחילת השבוע דחה בית המשפט העליון את העתירה נגד גירוש מסתננים בהסכמה למדינה שלישית וקבע כי המדינה תוכל לעשות זאת. עם זאת, השופטים סייגו וקבעו כי מסתנן שיסרב להתפנות לא ייכלא לתקופה ממושכת של יותר מ-60 ימים.

שרת המשפטים איילת שקד אמרה בתגובה כי בכוונתה לחוקק חוק שיאפשר את גירוש המסתננים גם ללא הסכמתם.

מאי גולן, פעילה למען תושבי השכונות בדרום תל אביב, אמרה כי "אין פה מסתננים עכשיו, זה מצג שווא זה לא מה שבאמת עוברים תושבי דרום תל אביב".

"כולי תקווה שראש הממשלה יצא מפה ויגיד 'די נגמר הניסיון, אני לא נותן יותר לבג"ץ להחליט מה המדיניות, להשליט טרור כבר שבע שנים בחיי תושבי דרום תל אביב ואני הולך ליישם את המדיניות שאני מצהיר עליה'. די לשקר את תושבי דרום תל אביב".

לדברי גולן, "בסופו של יום מדינת ישראל צריכה לדאוג לאזרחים שלה ולשפיות הנפשית שלהם. יש פה אנשים עם פוסט טראומה, קשיים נפשיים ופחדים יומיומיים. זה לא צודק, זה הפקרות של תושבים". עוד אמרה כי "נגמר התירוץ של בג"ץ" וקראה לשר האוצר משה כחלון שלא להטיל וטו על עקיפת בג"ץ כדי "להיות נאהב על תושבי השמאל". היא הוסיפה כי "יש היום רוב בכנסת לעקוף את בג"ץ ולשנות את חוק היסוד. מי שמונע את זה זה שר האוצר משה כחלון שממשיך לשמן את הדיקטטורה של בג"ץ".

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי ביום חמישי תתקיים ישיבה ראשונה של צוות השרים שהקים נתניהו לטיפול בסוגיית המסתננים הבלתי חוקיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה עם תושבי בני – ברק, פרדס כץ???
אתם לא חושבים שגם להם יש את הבעיה הנ"ל???????????

ממש קיום מוחשי של:
"המלך בשדה"
ואכן המחשה מוחשית למה שקורה בחודש אלול כמו שמסביר בעל התניא:
שאז בזמן הזה
"המלך בשדה" והוא יורד לשדה לעם לראות מה הם צרכיהם
וכולם יכולים לגשת אליו ולדבר איתו

כתושב קרית הרצוג/פרדס כץ אני יכול להעיד שהם ממש לא מפריעים

מסוכן ביותר מה שהוא עשה!
אם חלילה מישהו מהסודנים היה מזהה אותו הוא יכל ח"ו לרוצחו נפש!
ב"ה שחזר בשלום הביתה, אבל שידע להבא שאסור לעשות זאת!
ונשמרתם מאוד לנפשותיכם יותר חשוב מקצת סקופים והילה חולפת!

למבוהל: אל תשכח שרה"מ היה קצין בסיירת מטכ"ל.

ליוסף, כנראה שאתה לא גר איתם בקרבת מקום, ממש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו