Abed Rahim Khatib/Flash90

ממשיכים לחפור: מנהרה התגלתה מתחת בית ספר בעזה

סוכנות אונר"א הודיעה כי איתרה מנהרה מתחת לבית ספר שהיא מפעילה בעזה וכי אטמה את החלל. "מנהרות חמאס מסכנות את אנשי האו"ם", נמסר בהודעת הארגון • בארגון הטרור העזתי מכחישים בינתיים כל קשר. מהחמאס נמסר כי "הנושא בחקירה"

דובר אונר"א, כריס גאנס, הודיע היום (ראשון) כי הסוכנות איתרה מנהרה מתחת לבית ספר שהיא מפעילה בעזה. בהודעה נאמר כי המנהרה התגלתה לפני שבועיים וכי סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטים פלסטינים אטמה את החלל, שהתגלה מתחת לבית הספר ונראה כמנהרה.

אונר"א, נמסר בהודעה, מחתה בפני הגורמים הרלוונטיים על ההפרה המעמידה את התלמידים בסכנה. לדברי הסוכנות, בית הספר שב לפעול כבר בשבוע שעבר. בנוסף, דובר הסוכנות מחה על הסכנה אליה נחשפו העובדים והתלמידים בבית הספר וטען כי "מנהרות חמאס מסכנות את אנשי האו"ם"

דובר חמאס עבדול לאטיף אל-קאנון סרב להתייחס לדיווח ואמר כי הנושא נמצא בחקירה של הארגון. בחודש יוני האחרון נתגלו שתי מנהרות נוספות שעברו גם הן מתחת לבתי ספר של אונר"א בעזה. חמאס הכחיש אז כל קשר למנהרות שנתגלו ברצועת עזה ואמר כי הוא "מכבד את מוסדות אונר"א".

כאמור, ביוני האחרון דיווחה אונר"א על מנהרה אחרת שהתגלתה מתחת לשני בתי ספר של הארגון במרכז רצועת עזה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קרא לאחר חשיפת המנהרה הקודמת לפרק את הסוכנות. לדבריו, הסוכנות "מנציחה את הבעיה ולא פותרת אותה, לכן צריך לפרק אותה ולשלב את חלקיה בנציבויות אחרות של האו"ם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכל בגלל השחיתותוהחקירות של ביבי
כשראש ממשלה נחקר אין לו זמן למנוע מנהרות מתחת אונר"א
אני מבין שהחמאס ואונר"א יושבים על כסף רב
ויש כאן ריח ברור של 'הון ושלטון'

מתעניין

ארי..
כמדומני שאתה ממחזר את תגובותיך בכל כתבה..

יש ביטחון! יש כלכלה! יש הכל! ביבי לשלטון!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו