Yaakov Naumi/Flash90

דרמה בקבוצות הרכישה במודיעין עילית: מעצרים בגין העלמות מס

אם לא די בבעיות המשפטיות המלוות את רוכשי הדירות בקבוצות הרכישה השונות בעיר מודיעין עילית, פרסמו היום על מעצרם של כמה מהמעורבים בניהול הכספי וברכישת הקרקעות בחשד כי העלימו מיסים ולא דיווחו על עסקאות בסכומי עתק

בית משפט השלום בירושלים הורה על מעצרו ושחרורו בתנאים מגבילים של חשוד בעבירות מס בהיקף של עשרות מיליוני שקלים הקשורות למכירה ושיווק קרקעות ביהודה ושומרון. יחד עם החשוד נעצרו ושוחררו בערבות עוד שניים החשודים כי סייעו לחשוד בביצוע העבירות. החקירה בעניינים של השלושה התבצעה על ידי יחידת חקירות מכס ומע"מ ירושלים בשיתוף יחידת הביקורת במשרד מע"מ רמלה.

על פי בקשת המעצר, משה גליק (63) מנחלים, רכש על פי החשד קרקעות ביהודה ושומרון בכסות של חברות זרות על מנת להתחמק מתשלומי מסים בגובה עשרות מיליוני שקלים, בעוד שהניהול והשליטה של החברות התבצע מישראל. הקרקעות, הסמוכות למודיעין עילית, נמכרו לקבוצות רכישה. החשוד, באמצעות החברות "בלו הרבור" ו"רלטור" הרשומות בפנמה, לא דיווח למע"מ על עסקאות מכירת מקרקעין בהיקף של כ- 280,000,000 ₪ בין השנים 2017-2011.

רחל אלבוים (48) משוהם, נעצרה ושוחררה בערבות בחשד כי סייעה למשה גליק ואחרים בנוגע להתחמקות ממסים בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים. רחל אלבוים הינה עורכת דין אשר על פי החשד שימשה כזרוע של החשוד משה גליק לביצוע פעולותיו העברייניות אל מול הרשויות והלקוחות.

כמו כן, נעצר ושוחרר בערבות אהרון טולנפלד (54) מפתח תקווה. טולנפלד משמש כמנהל חברת "ניהול דיור", אשר חשודה בסיוע למשה גליק לשווק ולמכור את הקרקעות המדוברות ביהודה ושומרון, ובכך סייע לגליק להתחמק מתשלום מסים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מסכנים

אני לא מרחם על גליק אני מרחם על כל הלקוחות שהונה במשך שנים ועכשיו הכל יתקע וישארו בלי כלום, לא פשוט צריך להתפלל.

תגוב למגיב ״אכזרי״,
כל בתי הדין שהאברכים תבעו את עו״ד משה גליק אשמים בסיוע לפשעיו שלי גליק מול מאות האברכים.
מעצרו של גליק וחבר עוזריו מסייעים סוף סוף.
לאותם אומללים.
יש לבדוק בציציות הדיינים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו