צילום: פלאש 90

מקורב לנתניהו החשוד בפרשת הצוללות: "הכל היה לטובת המדינה"

החשוד הנוסף בפרשת הצוללות, ששמו עדיין אסור לפרסום, הכחיש בחקירתו במשטרה כל קשר לעסקאות הרכש עם החברה הגרמנית, ואמר בחקירתו: "אין לי שום חלק בעסקאות שבהן מדובר, כל הפעולות שעשיתי במשך השנים היו רק למען המדינה"

חקירת מקורבי ראש הממשלה בפרשת הצוללות נמשכת: החשוד הנוסף, ששימש כיועצו ושליחו של נתניהו למשימות מדיניות חשאיות ושמו אסור לפרסום, העיד היום (ב') בחקירתו שמעולם לא היה מעורב בשום עסקה מהעסקאות הקשורות לרכש הצוללות. "כל הפעולות שעשיתי במשך השנים היו רק למען המדינה".

החשוד, הכחיש בחקירה כל קשר לפרשת הצוללות: "אין לי שום חלק בעסקאות שבהן מדובר".

עורך דינו של הנחקר הנוסף, עו"ד צביקה אגמון, אמר הערב שאותו יועץ משתף פעולה באופן מלא, עונה על כל השאלות ומאמין באמונה שלמה בחפותו. "אין לו ספק שהחקירה תפריך את החשדות נגדו", טען.

כזכור חקירתו של עו"ד דוד שמרון החלה היום בשעה 12. חקירת הנחקר הנוסף החל משעה ארבע אחר הצהריים. שנייהם עומתו, לפי הפרטים, עם תמלילי חקירות של נחקרים, עדים ובעיקר של עד המדינה מיקי גנור.

עפ"י גורם בכיר במערכת אכיפת החוק, חלקו של החשוד הנוסף נחשב מינורי בהשוואה לחשדות שעולים נגד עו"ד שמרון. מעשיו, לפי אותו גורם, נוגעים לליבת עבירות השחיתות בפרשת הצוללות והעסקאות שעמדו על הפרק עם המספנה הגרמנית "טיסנקרופ".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי מה נפלו עליך ביבי במה אברכך גלידותך מתוקים הבית בקיסריה שלך נאה הבריכת מים עוברת תחתיך עם צוללת מה שנשאר לברך אותך זה עלה והצלח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו