צילום: פלאש 90

ראש הממשלה הפציר בחברי הליכוד: אל תתקפו את המשטרה • האזינו

נתניהו משנה כיוון? חודש לאחר שמתח ביקורת חריפה על התנהלותו של מפכ"ל המשטרה, פנה רה"מ לחברי סיעת הליכוד ודרש מהם שלא לתקוף את המשטרה. בהמשך הוא מסר את התחזית שלו באשר לאורך ימיה של הממשלה הנוכחית. האזינו לדברים


האזינו: דברי רה"מ בישיבת הסיעה

חודש לאחר המתקפה החריפה שלו על המשטרה, ראש הממשלה משנה כיוון: במהלך ישיבת סיעת הליכוד, אמש, הפציר נתניהו בחברי סיעתו שלא לתקוף יותר את המשטרה – כך נחשף הבוקר ברשת ב.

"משטרה זו משטרה, עזבו אותה…אין הפרדה בין צמרת המשטרה לבין השוטרים", אמר נתניהו.

עוד דווח כי רה"מ העריך באזני חברי סיעתו כי תקציב 2019 יאושר בחודשים הקרובים וכי הממשלה תשלים את ימיה, כך שהבחירות ייערכו במועדן (2019).

כזכור לפני כחודש מתח נתניהו ביקורת חריפה נגד המפכ"ל אלשיך בתגובה לדיווח על חקירות נוספות שנתניהו יתבקש לעבור בשבועות הקרובים.

//www.jdn.co.il/breakingnews/895290

"כשהמפכ"ל אלשיך נכנס לתפקידו הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה. מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים ללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה".

עוד נכתב בתגובה כי "הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום".

//www.jdn.co.il/breakingnews/897024

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דביל מהלך שניים…
שיחזור להרי האטלס….
דפוק מצוי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו