צילום: פלאש 90

אחרי המתקפה של רה"מ: היועץ האסטרטגי בדרך לעזוב את המשטרה

חוות דעת של הגורמים המשפטיים במשרד לביטחון פנים קובעת כי ליאור חורב, יועץ התקשורת של המפכ"ל, הפר את תנאי החוזה שלו בשורה של מקרים. כזכור, לפני כחודש האשים רה"מ את חורב בהדלפות הבלתי-חוקיות מהחקירות שלו

האם ליאור חורב, יועץ התקשורת החיצוני של מפכ"ל המשטרה שהותקף ע"י ראש הממשלה, בדרך החוצה מהמשטרה? כמו שזה נראה הבוקר, התשובה היא: סיכוי גבוה שכן.

חוות דעת שתוגש היום לועדת הפנים של הכנסת קובעת כי חורב הפר את תנאי החוזה שלו מול המשטרה, זאת בשל שורה של התבטאויות במדיות ובאמצעים שונים כנגד שרי הממשלה. את חוות הדעת כתבו היועצים המשפטיים של המשרד לביטחון פנים.

בין היתר הם קובעים כי ההתבטאויות של חורב סותרות סעיף מפורש בהסכם לפיו הוא "מתחייב להימנע מלפעול באופן שיש בו טעם לפגם מבחינה ציבורית ובפרט להימנע מלהתבטא בפומבי בנושאים משטרתיים ומלבקר בפומבי את מדיניות הממשלה ומשרדיה או להציגם באור שלילי".

יצוין כי עצם הליך ההתקשרות עם חורב נמצא תקין, כך ע"פ הדו"ח.

בדרך החוצה? חורב. צילום: פלאש 90

כזכור, בעקבות הדלפות רבות מהחקירות שלו פרסם רה"מ לפני כחודש את התגובה הבאה: "כשהמפכ"ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה. מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה. הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום".

"מי יתנצל על הכותרות המכפישות כשיתברר שלא נפל שום דופי"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף הדמוקרטיה

סוף הדיקטטורה
(של השופטים והמשטרה)

אם בעיני rgb לעבור על סעיף מפורש בחוזה הוא מניעת דמוקרטיה
עדיף דיקטטורה

לא יהיה כלום כי לא היה כלום! ביבי לשילטון!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו