Chen Leoopld/Flash90

מחפשים ווארט לפרשת השבוע? מבחר מאמרים ודברי תורה

הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, הרב ישעיה וינד, הרב עידו וובר, הרב נחמיה וילהלם ור' מענדל ראטה בדברי תורה על פרשת השבוע • כל מה שאתם צריכים בשביל להתכונן רוחנית ולקבל זווית פנימית יותר על פרשת תולדות - בכתבה לפניכם

הרחק מחבר רע: הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק, מסביר את הפסוק: וַיִּתְרֹצֲצוּ הַבָּנִים בְּקִרְבָּהּ וַתֹּאמֶר אִם כֵּן לָמָּה זֶּה אָנֹכִי וַתֵּלֶךְ לִדְרֹשׁ אֶת ה' – מילא עשיו ביקש לברוח כי לא רצה ללמוד תורה מפי המלאך, אבל מדוע ביקש יעקב אבינו לצאת?

לצפייה לחצו כאן

איך יכול להיות שבנו של יצחק אבינו ימשך עוד לפני לידתו לעבודה זרה? – ממתק לשבת פרשת תולדות עם הרב נחמיה וילהלם, שליח הרבי מליובאוויטש זצוק"ל בבנגקוק.

לצפייה לחצו כאן

הרב עידו ובר, המוכר בין היתר מהעלון הפופולרי "שמעו ותחי נפשכם", אותו הוא מוציא לאור, בדבר תורה לפרשת השבוע, אותו הוא מגיש בסגנונו המוכר והאהוב.

לצפייה לחצו כאן

הרב ישעיה וינד, מנהל רוחני בארגון הידברות, בזווית חסידית על פרשת השבוע. מאמר מרתק עם סיפורים הנושאים מוסר השכל ודרך חיים.

לקריאה לחצו כאן

ר' מענדל ראטה, המשפיע האהוב עם הגיטרה, בווארט לפרשת השבוע מבוסס על דברי תורתו של הרה"ק בעל ה"מי השילוח" מאיזביצה זי"ע, בקליפים שונים באידיש ובעברית.

לצפייה לחצו כאן

שבת שלום!

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד שאתם שומרים לחלוחית יהודית,
תבורכו
"כל מה שאתם צריכים בשביל להתכונן רוחנית ולקבל זווית פנימית יותר על פרשת תולדות – בכתבה לפניכם"

עדיף לא לשים תמונות עם שם ה' מפורש….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו