Yaakov Naumi/Flash90

בהוראת גדולי ישראל: בישיבות ובת"תים עצרו לאמירת תהילים

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ראש ישיבת פוניבז' הגר"ג אדלשטיין ונשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן הורו כעת לכלל בחורי הישיבות, אברכי הכוללים וילדי הת"תים לעצור את הלימוד ולהעתיר בתפילה לרפואת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א

החמרה משמעותית במצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ח שטיינמן שליט"א: על פי הוראת מרן שר התורה, הגר"ח קניבסקי שליט"א נקראים כל בני הישיבות והכוללים וילדי התתי"ם להפסיק כעת מלימודם ולהגיד פרק תהילים לרפואתו האיתנה בתוך שאר חולי ישראל.

כמו כן, בהוראת מרן ראש ישיבת פונביז' הגאון הגדול רבי גרשון אידלשטיין שליט"א יש להפסיק את הלימוד בכל היכלי הישיבות הקדושות ולומר תהלים לרפואתו המהירה והשלמה של מרן ראש הישיבה רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא שליט"א.

גם בהוראת מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א, נשיא מועצת חכמי התורה, נדרשים תלמידי הישיבות להפסיק את הלימוד בכל היכלי הישיבות הקדושות ולומר פרקי תהלים לרפואתו המהירה והשלמה של מרן ראש הישיבה רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא שליט"א.

הציבור נקרא להתפלל ולקרוע שערי שמיים לרפואתו השלימה של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א. דיווח שמגיע כעת מבית החולים מעייני הישועה מבשר על החמרה משמעותית במצבו הבריאותי של מרן שליט"א.

מוקדם יותר היום, עקב החמרה קלה במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה שליט"א ועליה בחום גופו החליטו הרופאים להעביר את הגראי"ל שטיינמן לטיפול ביחידה לטיפול נמרץ.

הציבור נקרא להרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

יצוין כי רק אתמול דווח מבית החולים כי הטיפול הרפואי הוכתר בהצלחה וכי הגראי"ל כבר מאושפז במחלקה רגילה, עדיין זקוק להטבה רפואית נוספת ע"מ לשוב לביתו. אך כאמור, הבוקר חלה החמרה קלה.

לקיים בנו חכמי ישראל: החמרה משמעותית במצבו של מרן הגראי"ל

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הן קל כביר לא ימאס תפילת רבים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו