קמפיין עכשיו!

העולם התורני שרוי כעת במצוקה, ללא כל ספק. כולם חברו יחד למסע פרוע של וולגריות ועזות שלא נראה כמוהו. זה נראה שהחרדי הוא שלל לטרף קל, כנראה הרבה יותר מאלפי משתמטים חילוניים. למה? שנאה כבושה.

במקביל לשתדלנות החרדית האינטנסיבית מאחורי הקלעים, הייתי מציע רעיון, מי שירצה גם מקורי-מה שיעלה על שולחנם של גדולי התורה: לגייס את ליאור חורב ושות', כדוגמא, לקמפיין-אדירים שיסביר לעם היושב בציון מהם הישיבות ומה טיבם, וממילא גם מדוע הם כה חשובים במערך היהודי של עמנו.

אין טיימינג מושלם מימים אלו לפתוח במסע יחסי ציבור לעולם הישיבות עם מסרים קולעים וחדים, שישמעו היטב באוזן חילונית.

בואו, חכי"ם חרדים, בואו ונגייס. נגייס את המדיה. נגייס את פרסומי החוצות. נגייס את העיתונות הכתובה על שלל צורותיה ושמותיה, כדי להבהיר לכולם את מה שכבר מזמן שכחנו להבהיר.

כך יצאנו נשכרים: גם נוסיף מעט ערכים יהודיים בבית היהודי-ישראלי, וגם ננסה להביא לתודעה את הנושא הכל כך חיוני לנו במטרה שאולי מלמטה זה מה שיביא, במקצת לפחות, את התשועה.

יודעני, שבימים האחרונים רוקמים הצעה שכזו, והיא מתגבשת והולכת. כך, בין היתר, נוכל להביא פיוס והבנה בין חלקי העם. כך, גם חילונים יבינו שהישיבות הן מצרך אלמנטארי לעם כולו.

יש לי גם סלוגן קטן: "מדינה יהודית חייבת ישיבות!".
אסור לנו לפספס את העיתוי האידיאלי הזה. אסור.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנחנו לא צריכים להסביר שום דבר, אנחנו לא משרתים בצבא גם אם לא היינו לומדים בישיבות, כמו שבגיוס בנות אין פשרות ואין הסברים אותו דבר אנחנו לא משרתים בצבא בשופו"א, ואם היו מסבירים את זה מלכתחילה שאין בזה שום פשרות היה נרגע מיד כל הבלאגן, כי הם מנסים למשש בדופק ולראות מה תגובת החרדים, ואם הם רואים שיש על מה לדבר הם הולכים על כל הקופה, והם יסבירו לך כבר מי כן נקרא בחור ישיבה ומי לא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו