Yaakov Lederman/FLASH90

התכנית של חסידות בעלזא להוזלת הוצאות הנישואים בצורה משמעותית

בבעלזא מתכוננים להוזיל בעשרות אלפי שקלים את הוצאות הנישואין: כאלפיים הורים חסידי בעלזא שעומדים לקראת נישואי ילדיהם, התאספו בירושלים לחיזוק ארגון 'יחד' – איגוד המחותנים של חסידי בעלזא שפועל להוזלת מחירי "חבילות חתונה"

לוועידת המחותנים הראשונה הוזמנו כל ההורים שילדיהם עומדים בגיל השידוכים בשנה הקרובה, וכן כל אלו שנמצאים בתקופת נישואי צאצאיהם, צוות מיוחד שקד במשך חודשים ארוכים על התכנית המלאה של הועידה, שבמהלכה יוקם כאמור ארגון 'יחד'.

לקראת הכינוס, אמרו חברי הפורום העסקי של 'יחד', כי במשך חודשים ארוכים נעשתה עבודת צוות גדולה לאסוף את מירב המידע ממחותנים, מכל הערים ובכל הרמות, כדי להכיר מקרוב את כל הפרטים. כעת, המטרה שלנו היא לערוך בירור מקיף וסופי לגבי הרצונות המדויקים של המחותנים ואז לבנות חבילת חתונה שתהיה מוסכמת על כל הציבו, אומרים בוועדה.

ביזנעס שימושי

"כיום רוב המחותנים", הם מסבירים, "מוציאים כספים רבים ללא צורך, מחוסר ידיעה. בנוסף, רובם, בעלי עסקים במהותם. היום, כל מחותן עומד לבדו מול כל בעלי העסקים ונותני השירותים. בקרוב, אחרי שתהיה חבילת חתונה אחת חזקה של חסידי בעלזא, כל מחותן יגיע כחבר בקבוצה חזקה שדורשת את המגיעה לה בזכות ולא בחסד".

חתונות מכובדות – ללא מחירים מיותרים

"מהרגע שנקבל את המנדט של הציבור", מבטיחים חברי הועידה, "נסתער על המשימה בכל ההתלהבות, עד לסיומה בהצלחה. כאשר ברור כי ככל שיהיו יותר מחותנים שירכשו את חבילת החתונה של 'יחד', כך נוכל להשיג מחירים נמוכים יותר. בנוסף", הם מדגישים, "יש כאן חשיבה רבה לא לפגוע בבעלי העסקים, ולבנות חבילה שתהיה טובה מאוד לשני הצדדים, גם למחותנים, אך גם לבעלי העסקים מחסידות בעלז שחלקם לא יקופח"

"בליל הועידה אנחנו יוצאים לדרך, ובתוך חודשיים חבילת החתונה החדשה תהפוך לעובדה מוגמרת ותהיה זמינה לכל מחותני חסידי בעלזא. החל מיום ט' שבט כל משפחה שאירסה את בנם או ביתם יוכלו לקבוע מיידית פגישה עם נציג 'יחד' כדי לסכם במדויק ולהזמין את חבילת החתונה שלו".

קובעים את מחיר חבילת החתונה

בשלב הראשון, התקיימו פאנלים שדנו באופן מעשי כיצד להרכיב את חבילת החתונה החדשה של 'יחד', כאשר המחותנים עונים באופן מפורט על שאלות חברי הפורום העסקי המבקשים לדעת איך הציבור רוצה את חבילת החתונה שלו. לאחר מכן, תתבצע הצבעה על כל פריט – האם ייכנס לחבילת החתונה, כאשר באותו שלב ייקבע סופית אלו מוצרים ושירותים יוצעו בחבילת החתונה החדשה.

הדיונים התקיימו בהשתתפות רבנים ואנשי חינוך בהנחיית הרב משה ניימן והרב נפתלי שובקס, המשתתפים יוכלו לבחור כבר במקום את האפשרויות הרצויות להם באמצעות מחשב, והתוצאות יוצגו על גבי המסכים בשתי האולמות.

בחלק השני של הפאנל, התקיימה ההצבעה הגדולה שתקבע כמה מחותנים מוכנים ומעוניינים לקבל על עצמם לרכוש את החבילה הסופית כפי שנקבעה ע"י כלל המחותנים, והאם כל מחותן נותן את קולו ואת כוחו לנציגי 'יחד' לצאת לדרך ולפעול למענו, ולבנות בשבילו את חבילת החתונה החדשה.

מקור: http://bizzness.net/

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד הגיע הזמן להתאחד ולעשות סדר בבלגן כמובן תוך כדי שמירה על הפרנסה של הסוחרים.חסידות בעלז שוב מוכיחה את עצמה בפרקטיקה ובאהבת ישראל שלה

בבעלז עושים מה שבצאנז יש כבר כמה שנים

כרגיל המצליחים-החסידים.חסדי ה'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו