צילום: פלאש 90

נקמנות משטרתית? ביטן צפוי להיחקר באזהרה בימים הקרובים

חודש לאחר הפרסום על בדיקה משטרתית המתנהלת נגדו, מתפרסם הערב כי יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, צפוי להיחקר באזהרה כבר בימים הקרובים. בעבר טען ביטן שהחקירה נגדו "נרקמה במחשכים" בתגובה ליוזמות החקיקה שלו

לאחר הפרסומים בנושא בדיקה בעניין פועלו של יו"ר הקואליציה בעת שכיהן כסגן ראש העיר ראשון לציון, יזומן בימים הקרובים ח"כ דוד ביטן לחקירה באזהרה: כך דווח הערב בערוץ 2. ע"פ הדיווח, ביטן עצמו טרם קיבל על כך הודעה.

כזכור, לפני כחודש דווח כי המשטרה בודקת חשדות לפלילים נגד יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן. בחודשים האחרונים גבו אנשי היחידה הארצית לחקירות הונאה, באישורם של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן, עדויות בעניינו של ביטן ונקטו פעולות חקירה אחרות. בנוסף לזה מתנהלת בימים אלה חקירה נגד בכירים בעיריית ראשון לציון, שבה כיהן ביטן כסגן ראש העיר לפני שנבחר לכנסת.

מקרי? המשטרה בודקת חשד פלילי מעברו של יו"ר הקואליציה

במוקד הבדיקה נגד ביטן עומדים קשרי גומלין שהתקיימו לכאורה בעבר בינו לבין אנשי עסקים. ביטן נחשב אז אחד האנשים החזקים בראשון לציון. הוא כיהן כחבר מועצה מאז 1988, וב–2005 התמנה לסגן ראש העיר. בין 2008 ל–2010 ושוב מ–2013 גם עמד בראש הוועדה המקומית לתכנון ובנייה והחזיק בתיק ההנדסה בעירייה. במקביל, הוא נקלע לחובות כבדים לאחר שלקח הלוואות בשוק האפור, חלק משכרו עוקל וננקטו נגדו הליכי הוצאה לפועל.

כזכור, בעקבות אותו דיווח פרסם ביטן טור תגובה זועם בעיתון 'מעריב'. "יותר מ־30 שנה אני משרת את הציבור, תמיד ביושר ובאומץ. כך חונכתי וכך אני מאמין שעלי לפעול. כל רכושי הוא דירה שרכשתי יחד עם רעייתי בראשון לציון ופרנסתנו משכר עבודה. עשייה ציבורית של 30 שנה מותקפת על ידי יחידת החיסול שנקראת עיתון “הארץ”, שממניעים פוליטיים ובעיתוי לא מקרי הופכת ידיעה ממוחזרת לכותרת ראשית בעיתון וזאת כדי לנסות לרפות את ידי בפעילותי הציבורית. אני מתבייש שבמדינה שלי קיים עיתון שפועל כיחידת חיסול. זו השחיתות האמיתית והאמת צריכה להיאמר", הוא כתב בין היתר.

"יחידת החיסול של עיתון 'הארץ'": ח"כ ביטן מגיב על הפרסומים נגדו

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין כבר מילים לתאר את גורמי
"אכיפת החוק" במרכאות
של המדינה פה
המשטרה והפרקליטות ועוזריהם
התקשורת
רשע ופשע ועולם תחתון זה חלש מדאי
איך אמר גבאי על הממשלה?
משהו עם כנופיות פשע
אז זה הפרקליטות והמשטרה
ומשתפי"הם בתקשורת
והרבה יותר גרוע מכך

גואל נפש המדינה הזאת

ביטן, כשאתה מלכלך על השבת אל תצפה להישאר נקי

דוד, העם איתך!!!

רק את הכותרת לא הבנתי
למה כתבתם נקמה משטרתית
עם סימן שאלה????
מה?? יש כאילו צד אחר או אפשרות אחרת??
הרי ברור שזה נקמה משטרתית
!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו