בעיצומם של ההכנות לשבת: אצבעה של ילדה נקטעה בתוך המיקסר

ילדה בת 10 נפצעה בידה במהלך הכנת חלות לשבת לאחר שאצבעה נתקעה בתוך מיקסר חשמלי במטבח ביתה בשכונה חרדית ירושלים. הילדה טופלה ע"י חובשי איחוד הצלה וצוותי כיבוי שניסו לחלץ את האצבע מהמיקסר, ופונתה לבית החולים

ילדה בת 10 נפצעה בידה במהלך עבודתה עם מיקסר חשמלי במטבח ביתה בשכונה חרדית ירושלים.

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים העניקו לה סיוע רפואי ראשוני, וצוותי כיבוי הגיעו למקום כדי לחלץ את האצבע שנלכדה במיקסר.

נתי אוסטרי, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, מתאר: "כשהגעתי לזירה באופנוע החירום של איחוד הצלה, האצבע של הילדה הייתה עדיין לכודה במיקסר. ביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזניק למקום צוותי כיבוי שהגיעו וחילצו את האצבע. לאחר טיפול וחבישה ראשונית הילדה נסעה עם הוריה לבית חולים שם ינסו הרופאים לנסות להציל ולאחות את האצבע".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה ממליצים וקוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת הבישולים והעבודה במטבח לקראת שבת, בפרט כשעובדים עם כלים חדים שעלולים לגרום לפציעות ולקטיעת איברים. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות צפויים למנוע אסונות מיותרים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה פחד רפואה שלימה

כבר לפני שנה הביא כאן מישהו מהלוח "דבר בעתו" שאדמו,ר מויז'ניץ זצ"ל המליץ להורים שהמטבח יהיה מחוץ לתחום לתינוקות וילדים קטנים במשך ההכנות לשבת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו