לקרוע שערי שמים: הידרדרות במצבו של הגראי"ל שטיינמן

'מעייני הישועה': בשעות האחרונות עלה חום גופו של מרן שליט"א והוא סובל מזיהום בגופו. עפ"י החלטת הרופאים מרן יועבר בזמן הקרוב ליחידה לטיפול נמרץ לטיפול ומעקב • התפללו: רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש

לקיים בנו חכמי ישראל: מבית החולים 'מעייני הישועה' נמסר הבוקר כי בשעות האחרונות חלה הידרדרות במצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן המאושפז בבית החולים, וכי בשעות הקרובות הוא יועבר למחלקת טיפול נמרץ.

בהודעת בית החולים נאמר: "בשעות האחרונות עלה חום גופו של מרן שליט"א ומרן סובל מזיהום בגופו. מרן ראש הישיבה שליט"א נמצא בהכרה מלאה ומצבו יציב. עפ"י החלטת הרופאים מרן יועבר בזמן הקרוב ליחידה לטיפול נמרץ לטיפול ומעקב".

יצוין כי אמש עבר מרן טיפול תחת טשטוש שהוכתר בהצלחה, ובבית החולים רמזו שהוא יוכל להשתחרר לביתו בימים הקרובים. אך הבוקר, כאמור, חלה שוב הידרדרות במצבו.

הציבור נקרא להרבות בתפילה ולקרוע שערי שמים לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כבר כתבתי באתר זה שאסור היה לאשפזו במחלקה רגילה, אין שם סטריליות מספקת למי שמערכת החיסון שלו חלשה, זה מה שקרה בפעם הראשונה, שאישפזו אותו למעקב שגרתי, וקיבל זיהום, וכשהחזירו אותו למחלקה רגילה הזהרתי מפני התרחיש הזה של זיהום פעם נוספת, והנה זה מה שקרה, לצערי.

רפואה שלמה!!!

האם הזהרת?, אז מדוע לא עדכנת את הגורמים הרלוונטים.

ה' ישמור ויציל בעז"ה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו