Yonatan Sindel/Flash90

גבאי לנתניהו: כך לא מתנהלת ממשלה. הגיע זמן בחירות

"פוגעים בציבור עם חוק המרכולים, במקום לקדם תחבורה ציבורית בשבת שרוב הציבור רוצה בה. רוב הציבור גם רוצה לעשות קניות בשבת", אמר יו"ר העבודה אבי גבאי שהשתלח בראש הממשלה ובמפלגות החרדיות. "כשיש ריח של בחירות - הולכים לבחירות"

בישיבת סיעת המחנה הציוני, פנה יו"ר המפלגה, אבי גבאי, אל בנימין נתניהו וקרא לו להקדים את הבחירות. "אדוני ראש הממשלה – יד על הלב. הגיע זמן בחירות. הגיע הזמן שתקבל את ההחלטה שכולם מבינים שצריך לקבל.

ב"מושב הנוכחי של הכנסת אנחנו לא רואים פעולה עבור הציבור אלא חוקים שהמטרה שלהם לשמר קואליציה רופפת. אתם פוגעים בציבור. היום פוגעים בציבור עם חוק המרכולים, במקום לקדם תחבורה ציבורית בשבת שרוב הציבור רוצה בה. רוב הציבור גם רוצה לעשות קניות בשבת. אתם מקבלים החלטות למען המיעוט ולא למען הרוב.

גבאי הוסיף, "חוק ההמלצות הוא חוק נורא. חוק בעד שחיתות ציבורית ובעד סיוע לארגוני הפשע. אלה שמפוצצים רכבים ברחובות – הם אלה שנהנים מהחוק הזה. אלה חוקים נגד הציבור במטרה פוליטית. זה נמשך גם בהחלטות כלכליות, שבטח שמעת עליהן במסיבת עיתונאים כמונו.

לדבריו, "כך לא מתנהלת ממשלה. כך לא מנהלים מדינה. מכאן זה רק ילך ויחמיר. כשיש את ריח הבחירות באוויר ראשי סיעות הקואליציה ידרשו עוד ועוד ואתה תמשיך להתפשר עוד ועוד – על חשבוננו. כשיש ריח של בחירות פשוט הולכים לבחירות. כולנו רואים עשרות אלפי אזרחים שמוחים נגד השחיתות בכל הארץ. מוחים גם נגד מנהיגות שלא מתרגשת מהשחיתות. אנחנו מבינים שזו התרבות של הממשלה שלא מתרגשת משחיתות ועל זה הציבור יוצא לרחובות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אתה צודק, או קיי

הוא וברק מדהימים אותי כל פעם מחדש בדברי החכמה שלי, צריך לחוקק חוק לעשות מבחני איקיו לפני הכניסה לכנסת.

"כל חבר כנסת קופה של שרצים" אי, חנן בן ארי צודק בכל מילה…
רק לפני חודש וחצי קראתי ראיון של אבי גבאי למשפחה ששם הוא מצהיר כי הוא מתנגד לתחבורה ציבורית בשבת… מה קורה פה????? אבדה הבושה??? עד כדי כך???
פשוט יום אחד לאמר א' ולמחרת לאמר ב' מבלי להניד עפעף!! לא שביבי טלית שכולה תכלת, ממש לא! אבל יריביו הם שקרנים אינטרסנטים ורודפי כבוד ושררה לא פחות ממנו…
משיח……

אדון גבאי היקר !
מה שהעם רוצה, הוא ישים בקלפי. לא התמנת לדובר העם.
זכותך בארץ ישראל היא אך ורק בזכות חוקי התורה.
קשה לך עם זה ? רד לאוגנדה ותקים לך שם מדינה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו