נוצרי קתולי מטפח בית קברות יהודי

לאחר שהמקום מוזנח באופן מחריד החליט לטפל בעצמו ולשמור על כבוד המתים - "אנחנו בני האדם צריכים לשמור על הכבוד של האנשים שאינם יכולים לדאוג לעצמם" הסביר אנטוני לCBS.

גם זה קורה – מבקרים שהגיעו לאחרונה לבית העלמין העתיק שערי צדק השוכן בפארק אוזון במחוז איסט סייד שבניו יארק, התפלאו לראות כי מישהו מטפל במצב הקברים ובשטח של בית החיים. המקום נשמר בנקיון ובכבוד, דבר שלא מקובל כל כך בסביבה. מבקרי המקום היו בטוחים כי אנשי החברא קדישא או ארגון של חסד של אמת מסוים מטפל בכבוד המתים, אך בסיקור של ה cbs עולה כי מי שלקח על עצמו את היוזמה הברוכה של טיפול בבית החיים ושמירה על כבודו, זה דווקא גוי – נוצרי קתולי בשם אנטוני פישטה, המתגורר באיזור.

קרא עוד:

[postim]

פשיטה סיפר לCBS שבעברו במקום, היה נדהם לנוכח ההזנחה המשוועת שהיה רואה. הוא התפלא שבית החיים במצב מבזה, ואין אחד שיבוא לטפל בזה. "אנחנו בני האדם צריכים לשמור על הכבוד של האנשים שאינם יכולים לדאוג לעצמם" הסביר אנטוני.

אנטוני מספר, כי איש לא משלם לו על זה, והוא מתמיד להגיע למקום פעם בשבוע עם שני ילדיו, ומתקן את הצריך תיקון, מפנה פסולת, מנכש עשבים, ודואג שהמקום יישמר בצורה מכובדת.

מעל שנתיים הוא מקפיד לשמור על המקום, והוא מרגיש סיפוק על דבר ישר וטוב שהוא עושה, כך אומר אנטוני שרואה בזה מצוה ותפקיד שעליו למלא בשלימות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו