צילום: פלאש 90

נהגו של ח"כ ביטן: "מעולם לא העברתי מעטפות"

שאול הכנעני, נהגו של ח"כ ביטן, החשוד כי שימש כבלדר כספים בין איש העסקים משה יוסף ליו"ר הקואליציה היוצא, הכחיש הערב (ה') בראיון את המיוחס לו: "בשום פנים ואופן לא, לא היה ולא נברא, מעולם לא ראיתי העברות כספים"

שאול הכנעני, נהגו ועוזרו הפרלמנטרי של ח"כ דוד ביטן , יו"ר הקואליציה היוצא, החשוד במעורבות בפרשיית השחיתות בעיריית ראשון לציון, הכחיש הערב (ה') בראיון לחדשות 10 את המיוחס לו.

המשטרה חושדת כי הכנעני שימש כשליח להעברת כספים בין איש העסקים משה יוסף לבין ביטן. "בשום פנים ואופן לא, לא היה ולא נברא, מעולם לא ראיתי העברות כספים", טען.

נהגו של ח"כ סיפר על מעצרו בפרשה. "בשש בבוקר מגיעים חוקרים דופקים בדלת, מגיעים. הפתעה, באמת הופתעתי".

"יש חקירות אני עוזר לו אני איתו הרבה מאוד שנים. זה גם לגיטימי שיעצרו אותי, לא חשבתי לרגע שלא יעצרו אותי, עלו לי בראש כמובן מחשבות כאלה כי אני לא מנותק מהעולם הזה, אני לא איזה חייזר פה. ואז באמת הפתיעו אותי. נחקרתי שש שעות ושחררו אותי למעצר וזהו".

פרקליטתו של הכנעני, אמרה: "מרשי מעולם לא שימש כבלדר של כספים כלשהם ולא דבק בו כל רבב פלילי וזה דבר שאנחנו חוזרים עליו שוב ושוב, זו גם הגרסה שהוא עצמו מסר. עובדתית, לאחר שהוא נחקר, הוא שוחרר ביוזמת המשטרה הוא היום לא נתון בשום תנאים מגבילים והדבר למעשה מדבר בעד עצמו".

ח"כ ביטן ונהגו לא היו בקשר כבר שבועיים, בשל התנאים המגבילים בהם הם נתונים, האחרון שמע מכלי התקשורת על כוונתו של יו"ר הקואליציה להתפטר מתפקידו. "הוא חייב להתפנות. להיות יו"ר קואליציה זה עבודת פרך, זו עבודה שאין לך זמן לשום דבר. אין לי ספק שהוא עשה את הדבר הנכון", אמר.

בעקבות החקירות: ביטן התפטר מראשות הקואליציה; אמסלם מונה במקומו


הנהג והעוזר הפרלמנטרי הכחיש בנוסף כי הוצע לו להיות עד מדינה. "על מה שיציעו לי להיות עד מדינה? על כלום?", שאל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו